زیرنویس فیلم Josee, the Tiger and the Fish (2020)

نام فارسی فیلم : خوزی، ببر و ماهی (2020)

7.6

خلاصه فارسی

تسونئو با رویای غواصی در خارج از کشور، شغلی برای کمک به خوزی پیدا می کند، هنرمندی که تخیل او را بسیار فراتر از ویلچرش می برد. اما زمانی که جزر و مد بر ضد آنها می چرخد، یکدیگر را به مکان هایی می کشانند که هرگز فکرش را نمی کردند ممکن است، و الهام بخش عشقی مناسب برای یک کتاب داستان هستند.


خلاصه انگلیسی

With dreams of diving abroad, Tsuneo gets a job assisting Josee, an artist whose imagination takes her far beyond her wheelchair. But when the tide turns against them, they push each other to places they never thought possible, and inspire a love fit for a storybook.


این فیلم با نام تجاری Josee, the Tiger and the Fish محصول کشور Japan است.به کارگردانی Kotaro Tamura و بازیگرانی چون Kaya Kiyohara,Taishi Nakagawa,Matsutera Chiemi در ژانر انیمیشن,درام,داستان عاشقانه در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.