زیرنویس فیلم Jackass Forever (2022)

نام فارسی فیلم : جکاس برای همیشه (2022)

6.9
  • ژانر :   مستند اکشن کمدی
  • کارگردان :   Jeff Tremaine
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Johnny Knoxville-  Rachel Wolfson-  Machine Gun Kelly

خلاصه فارسی

با بازگشت جانی ناکسویل، استیو-او و بقیه گروه در کنار تعدادی تازه وارد برای آخرین دور نمایش های خنده دار، بیهوده وحشیانه و اغلب خطرناک از شیرین کاری ها و کمدی، شادی یک شلیک کاملاً اجرا شده به کشاله ران را جشن بگیرید.


خلاصه انگلیسی

Celebrate the joy of a perfectly executed shot to the groin as Johnny Knoxville, Steve-O and the rest of the gang return alongside some newcomers for one final round of hilarious, wildly absurd and often dangerous displays of stunts and comedy.


این فیلم با نام تجاری Jackass Forever محصول کشور United States است.به کارگردانی Jeff Tremaine و بازیگرانی چون Johnny Knoxville,Rachel Wolfson,Machine Gun Kelly در ژانر مستند,اکشن,کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.