زیرنویس فیلم Iron Cross: The Road to Normandy (2022)

نام فارسی فیلم : صلیب آهنی: جاده نرماندی (2022)

3.8
  • ژانر :   جنگی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tino Struckmann-  Olivier Gruner-  Kim Sønderholm

خلاصه فارسی

کاپیتان مولر برای زنده ماندن در جنگ با نیروهای روسی تلاش می کند. در حالی که آمریکایی های ما لی و تری در حال آماده شدن برای روز D هستند، او را زخمی به نرماندی می فرستند. به زودی نتیجه حل می شود و نبرد GIs ما و آلمانی ها را در یک مسیر قرار می دهد.


خلاصه انگلیسی

Captain Muller struggle to survive fighting overwhelming Russian forces. Wounded he is sent to Normandy As our Americans Lee and Trey are preparing for D-day. Soon score are settled and battle brings our GIs and Germans on the same path.


این فیلم با نام تجاری Iron Cross: The Road to Normandy محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Tino Struckmann,Olivier Gruner,Kim Sønderholm در ژانر جنگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Overlord

3.2   - IMDB

یک هفته قبل از یورش به سواحل نرماندی، دو سرباز آمریکایی به یک مجتمع متروکه نفوذ می کنند تا یک اسیر جنگی را از چنگال رژیم نازی نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Eastern Front

3.3   - IMDB

یک گروه رو به کاهش از سربازان آلمانی برای بازگشت به خطوط خود در جبهه خشن شرق می جنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of 5 Mile Cave

6   - IMDB

یک سرگردان مرموز با پسری با داستان های غرب ارتباط برقرار می کند. زمانی که یک قانونگذار به دنبال طلای گمشده ظاهر می شود، گذشته و حال با هم برخورد می کنند.