زیرنویس فیلم Iris Warriors (2022)

نام فارسی فیلم : جنگجویان آیریس (2022)

4.8
  • ژانر :   خانوادگی فانتزی موزیکال
  • کارگردان :   Roydon Turner
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Jessica Brown Findlay-  Cindy Okkers-  Sven-Eric Muller

خلاصه فارسی

انگلستان، 1940: هنگامی که سقوط بمب هشت کودک را در سرداب یتیم خانه خود به دام می اندازد، معلم آنها، خانم شاو شروع به خواندن داستان برای آنها می کند. همانطور که داستان باز می شود، آنها به طرز جادویی به جزیره ای بی انتها و افسانه ای منتقل می شوند، جایی که شاهد داستان تاریکی و روشنایی هستند...


خلاصه انگلیسی

England, 1940: When falling bombs trap eight children in the cellar of their orphanage, their teacher, Miss Shaw starts to read them a story. As the tale unfolds, they are magically transported to a timeless, mythical island, where they witness the story of Darkness and Light...


این فیلم با نام تجاری Iris Warriors محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Roydon Turner و بازیگرانی چون Jessica Brown Findlay,Cindy Okkers,Sven-Eric Muller در ژانر خانوادگی,فانتزی,موزیکال در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Babysitter the Super Hero

یک پسر نوجوان و خواهر کوچکش وارد یک ماجراجویی پر آدرنالین میشوند که متوجه میشوند پرستار بچهشان در واقع یک ابرقهرمان افسانهای معروف به Agent-Action است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jessie and the Elf Boy

6.5   - IMDB

یک نوجوان خوش دست که مصمم است به یک آرایشگر مشهور مو تبدیل شود، با کمکی غیرمنتظره - یک جن جنگلی هنری - شراکت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dragon Knight

5.8   - IMDB

سالها پس از از دست رفتن جنگ و کشته شدن همه اژدهاها، یک شوالیه تنها به سرزمین آگونوس سفر میکند تا ارتشی را علیه ارباب دیو آبادون جمع کند. هنگامی که رویای یک درمانگر نشان می دهد که یک اژدها هنوز زندگی می کند، و همراه با یک جوان مشتاق، شوالیه به جستجوی موجود افسانه ای می رود. همانطور که ارتش آبادون بر روی پادشاهی های بشری فرود می آید، اژدها آخرین امید آنها برای دفع گروه ترکان و مغولان است، قبل از اینکه سرزمین های انسان را ویران کند. اما آیا این موجود اصلا وجود دارد؟ و اگر این کار را کرد، آیا یک بار دیگر برای آنها می جنگد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Suppression of Hannah Stevenson

3.3   - IMDB

هانا و مت، زوج جوانی که در اولین تعطیلات مشترکشان هستند، به سرعت متوجه میشوند که ممکن است چشم به هم نبینند. هانا که احساس می کند دوست پسرش را ناامید می کند، از یک زن کولی مرموز کمک می گیرد، به این امید که بتوان بر مشکلات این زوج غلبه کرد. با این حال، هنگامی که مت از خواب بیدار می شود و می بیند که دوست دخترش ناپدید شده است، نیت شوم زن کولی بسیار واضح می شود.