زیرنویس فیلم Into the Wind (2022)

نام فارسی فیلم : به باد (2022)

5.2
  • ژانر :   کمدی درام داستان عاشقانه
  • کارگردان :   Kristoffer Rus
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Poland
  • بازیگران :   Sonia Mietielica-  Jakub Sasak-  Bitamina

خلاصه فارسی

او از یک دبیرستان معتبر در ورشو فارغ التحصیل شد و در لندن وارد پزشکی شد. او به عنوان مربی بادبادک سواری در کنار دریا کار می کند و به لطف آن کسب درآمد و اشتیاق را با هم ترکیب می کند. آنها در هل ملاقات خواهند کرد. جذابیت غیرمعمول پسر باعث می شود که دختر از محدودیت های خود فراتر رفته و وارد دنیایی کاملاً ناشناخته از کایت سواری، موسیقی و سرگرمی شود. احساسی که بین آنها ایجاد می شود خانواده و دوستان او را خوشحال نمی کند. آیا رابطه آنیا و میکال آنقدر قوی است که بر مشکلات غلبه کند و چیزی بیش از یک عشق تعطیلات باشد؟


خلاصه انگلیسی

She graduated from a prestigious high school in Warsaw and entered medicine in London. He works as a kitesurfing instructor at the seaside, thanks to which he combines earning money and passion. They will meet in Hel. The unusual charm of the boy makes the girl exceed her limits and enter a completely unknown world of kitesurfing, music and fun. The feeling that arises between them does not please her family or his friends. Is Ania and Michal's relationship strong enough to overcome adversities and become more than just a holiday love?


این فیلم با نام تجاری Into the Wind محصول کشور Poland است.به کارگردانی Kristoffer Rus و بازیگرانی چون Sonia Mietielica,Jakub Sasak,Bitamina در ژانر کمدی,درام,داستان عاشقانه در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون