زیرنویس فیلم I Am Vengeance: Retaliation (2020)

نام فارسی فیلم : من انتقام هستم: انتقام (2020)

3.4
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Ross Boyask
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Stu Bennett-  Vinnie Jones-  Jessica-Jane Stafford

خلاصه فارسی

جان گلد به سرباز نیروی ویژه سابق این فرصت داده می شود تا شان تیگ - مردی که چندین سال پیش در آخرین ماموریتشان در اروپای شرقی به تیمش خیانت کرد - به عدالت بکشاند. گلد با خوشحالی تیگ را مرده می دید، اما او متقاعد شده است که به انتقال او به زندان نظامی برای پرداخت هزینه جنایاتش کمک کند. در طول راه، گلد باید با تیم تیگ که در حال تلاش برای بیرون کشیدن او هستند، و همچنین با یک تک تیرانداز که ظاهراً مشتاق کشتن تیگ است، مبارزه کند.::فیلم های تکاملی.


خلاصه انگلیسی

Former special-forces soldier John Gold is given the opportunity to bring Sean Teague - the man who betrayed his team on their final mission in Eastern Europe several years ago - to justice. Gold would cheerfully see Teague dead, but he is convinced to help transport him to a military prison to pay for his crimes. Along the way, Gold will have to fight off Teague's team who are attempting to extract him, as well as a sniper seemingly hell-bent on killing Teague before he can be secured.::Evolutionary Films


این فیلم با نام تجاری I Am Vengeance: Retaliation محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Ross Boyask و بازیگرانی چون Stu Bennett,Vinnie Jones,Jessica-Jane Stafford در ژانر اکشن در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.