زیرنویس فیلم Hoax: The Kidnapping of Sherri Papini (2023)

نام فارسی فیلم : حقه بازی: ربوده شدن شری پاپینی (2023)

5.3
  • ژانر :  
  • کارگردان :   Marta Borowski
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jaime King-  Eva Brooke Baker-  William Carson

خلاصه فارسی

مادر جوان شری پاپینی هنگام دویدن ناپدید می شود و سه هفته بعد در روز شکرگزاری دوباره ظاهر می شود. او ادعا می کند که دو زن اسپانیایی تبار او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده اند. چهار سال بعد، شواهد جدید نشان می دهد که آدم ربایی او فریبکاری بود که او برای گذراندن وقت با دوست پسر سابقش مرتکب شده بود.


خلاصه انگلیسی

Young mother Sherri Papini disappears while jogging and reappears three weeks later on Thanksgiving Day. She claims that two Hispanic women kidnapped and abused her. Four years later, new evidence reveals that her abduction was a hoax she perpetrated to spend time with an ex-boyfriend.


این فیلم با نام تجاری Hoax: The Kidnapping of Sherri Papini محصول کشور United States است.به کارگردانی Marta Borowski و بازیگرانی چون Jaime King,Eva Brooke Baker,William Carson در ژانر در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Infiesto

5.6   - IMDB

در حالی که ویروس کرونا زندگی آنها را خراب میکند، دو کارآگاه با جدیت به تعقیب افرادی میپردازند که مسئول یک آدم ربایی هستند که متوجه میشوند بخشی از یک الگوی شوم است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Behind Bars: Jodi Arias

5.5   - IMDB

جودی آریاس در زندان با دوناوان برینگ و تریسی براون دوست می شود و آنها جدایی ناپذیر شدند. دوناوان قبل از محاکمه جودی از زندان آزاد می شود و سخنگوی او می شود و در شبکه های اجتماعی پست می گذارد و از جودی دفاع می کند. هنگامی که جزئیات پرونده و داستان جودی دیگر جمع نمی شود، دوناوان از ادامه کار خودداری می کند و جنبه انتقام جودی را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Collision

3.9   - IMDB

در طول یک روز سرنوشت ساز، یک تاجر فاسد و همسر اجتماعی اش برای نجات دخترشان از دست یک جنایتکار بدنام به رقابت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Respect the Jux

3   - IMDB

یک مرد جوان فاسد در جستجوی رویای آمریکایی به ایالات متحده می رود و گروهی از دزدان را برای به دست آوردن آن تشکیل می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bulldozer

3.4   - IMDB

یک «مرد سرسخت» سابق پس از ربوده شدن دوست دخترش به دنیایی که میخواست آن را ترک کند، بازگردانده میشود. انتخاب او؛ کار را انجام دهد وگرنه می میرد او می خواهد نشان دهد که چرا او را "بولدوزر" صدا می کنند.