زیرنویس فیلم Gully (2019)

نام فارسی فیلم : گلی (2019)

1.8
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Nabil Elderkin
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Amber Heard-  Charlie Plummer-  John Corbett

خلاصه فارسی

سه نوجوان ساکن لسآنجلس، که همگی قربانیان دوران کودکی شدید هستند، در طول 48 ساعت در سراسر شهر شورش لذتپرستانهای را به راه میاندازند، بدون اینکه به هنجارهای اجتماعی محدود شوند. آنها ما را به سواری پر از مواد مخدر و قتل در سراسر لس آنجلس می برند.


خلاصه انگلیسی

Three teens living in LA, all victims of extreme childhoods, wreak a hedonistic riot across the city over the course of 48 hours, unbound by societal norms. They take us on a rip-roaring ride of drugs and murder across Los Angeles.


این فیلم با نام تجاری Gully محصول کشور United States است.به کارگردانی Nabil Elderkin و بازیگرانی چون Amber Heard,Charlie Plummer,John Corbett در ژانر ,درام در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم From the Ashes

2   - IMDB

زنی که به خاطر جنایت شوهرش زندانی می شود، متوجه می شود که تنها راه نجاتش حل معماهای گذشته مرموزش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bosco

5.9   - IMDB

بر اساس داستان واقعی کوانتای "بوسکو" آدامز. آدامز که به دلیل تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا به 35 سال زندان محکوم شده بود، در حالی که تحت نظارت 24 ساعته در سلول انفرادی بود، با کمک یک زن مسن تر که از طریق یک آگهی قلب تنها با او آشنا شد، به طور معجزه آسایی از یک زندان فوق امنیتی فدرال فرار کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Float

5.1   - IMDB

ویورلی فکر میکرد که آیندهاش را مشخص کرده است، پس از یک دیدار تابستانی از والدینش در تایپه، اقامت پزشکی خود را در تورنتو آغاز کرد. هنگامی که برنامههای او ناگهان تغییر میکند، او یک مسیر انحرافی به یک شهر کوچک کانادایی میرود که در آنجا با غریق غریق محلی بلیک ملاقات میکند. بعد از اینکه بلیک او را از غرق شدن در یک مهمانی ساحلی نجات میدهد، به ویورلی پیشنهاد میکند که شنا را بیاموزد، و با ادامه درسها، این دو به طور غیرمنتظرهای عاشق یکدیگر میشوند.