زیرنویس فیلم Green Ghost and the Masters of the Stone (2022)

نام فارسی فیلم : روح سبز و استادان سنگ (2022)

4.3
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Michael D. Olmos
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Danny Trejo-  Sofia Pernas-  Elpidia Carrillo

خلاصه فارسی

در یکی از شهرهای مرزی تگزاس، چارلی، فروشنده ماشین، به عنوان یک کشتی گیر نقابدار لوچا لیبره با نام «شبح سبز» مهتابی می گیرد. زمانی که مهاجمان ناشناس به دنبال زمرد دنیای ماورایی میرسند، چارلی متوجه میشود که قدرتهای فوقالعادهای دارد. همانطور که او جنگیدن را از استاد جین غیر متعارف می آموزد، به چارلی گفته می شود که او بخشی از یک جنگجوی مخفی "سه گانه نور" با دوست دوران کودکی خود مارکو و خواهر مارکو، کارینا به رهبری لا نانا است. آنها با هم برای محافظت از بشریت در برابر دریک، تجسم آخرالزمان مایاها، انتخاب شده اند.


خلاصه انگلیسی

In a Texas border town, car salesman Charlie moonlights as a masked Lucha libre wrestler going by the name “Green Ghost.” When unknown assailants arrive seeking an otherworldly emerald, Charlie discovers that he has super powers. As he learns to fight from the unconventional Master Gin, Charlie is told that he’s part of a secret warrior “triad of light” with his childhood friend Marco and Marco’s sister Karina led by La Nana. Together, they’ve been chosen to protect humanity from Drake, the embodiment of the Mayan apocalypse.


این فیلم با نام تجاری Green Ghost and the Masters of the Stone محصول کشور United States است.به کارگردانی Michael D. Olmos و بازیگرانی چون Danny Trejo,Sofia Pernas,Elpidia Carrillo در ژانر اکشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟