زیرنویس فیلم Goblin (2020)

نام فارسی فیلم : گابلین (2020)

8.6
  • ژانر :   وحشت دلهره آور
  • کارگردان :   Chris Lee
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ashley Rene-  Joe Cummings-  Houston Towe

خلاصه فارسی

یک زن جوان برای محافظت از پسرش در برابر شوهر جدید بدرفتارش و موجودی وحشی که در سایه ها کمین کرده است می جنگد.::رزا پرناکه


خلاصه انگلیسی

A young woman fights to protect her son from her abusive new husband and a ferocious creature lurking in the shadows.::Rosa Parnake


این فیلم با نام تجاری Goblin محصول کشور United States است.به کارگردانی Chris Lee و بازیگرانی چون Ashley Rene,Joe Cummings,Houston Towe در ژانر وحشت,دلهره آور در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.