زیرنویس فیلم Go! (2020)

نام فارسی فیلم : برو! (2020)

7.2
  • ژانر :   خانوادگی
  • کارگردان :   Owen Trevor
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Frances O'Connor-  Richard Roxburgh-  Dan Wyllie

خلاصه فارسی

یک فیلم خانوادگی هیجان انگیز درباره پسری که برای رسیدن به رویای قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارت ملی باید بر شانس های بزرگ و بی پروایی خود غلبه کند.::تهیه کننده


خلاصه انگلیسی

A thrilling family film about a boy who must overcome tremendous odds and his own recklessness to achieve his dream of winning the National Go Kart Championship.::Producer


این فیلم با نام تجاری Go! محصول کشور Australia است.به کارگردانی Owen Trevor و بازیگرانی چون Frances O'Connor,Richard Roxburgh,Dan Wyllie در ژانر خانوادگی در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superpietonii Zurli

2.8   - IMDB

لولو، ترولی و تانتی یعنی گنگ زورلی، زمانی که جادوگر تورا وورا نقشه ای شیطانی برای بی ثبات کردن نظم و ایجاد هرج و مرج در شهر در سر می پروراند، توسط رئیس جمهور کشور فراخوانده می شوند تا اوضاع را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

4.6   - IMDB

وودی پس از بیرون راندن از جنگل، فکر میکند خانهای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است - تا زمانی که یک بازرس تهدید میکند که کمپ را تعطیل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Neal Brennan: Crazy Good

7.2   - IMDB

نیل برنان، کمدین، در این استندآپ ویژه درباره رمزنگاری، انعطافپذیری در رسانههای اجتماعی و ارتباط بین عظمت و سلامت روان ریف میزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Knox Goes Away

6.9   - IMDB

یک قاتل قراردادی، پس از تشخیص نوعی زوال عقل که به سرعت در حال حرکت است، این فرصت را پیدا می کند تا با نجات جان پسر بالغ خود که از او جدا شده، خود را نجات دهد. اما برای انجام این کار، او باید با پلیسی که به او نزدیک شده و همچنین با تیک تاک ساعت ذهن خود که به سرعت رو به زوال است، مسابقه دهد.