زیرنویس فیلم Go Quiet (2010)

نام فارسی فیلم : برو ساکت (2010)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   Dean DeBlois
  • سال انتشار :   2010
  • محصول کشور :   Iceland United Kingdom
  • بازیگران :   Jon Thor Birgisson

خلاصه فارسی

جونسی در پی جشن سال نو خود در یک خانه زباله بیدار می شود. او از تمیز کردن پرهیز میکند و در عوض آهنگهایی مینوازد که بازتاب شب قبل، تلخی و شیرینی سال نو، و مالیخولیا گذشته است.


خلاصه انگلیسی

Jonsi awakens to a trashed house in the wake of his New Year's Eve party. He avoids cleaning up and instead plays songs that reflect the night before, the bittersweetness of new year, and the melancholy of one gone by.


این فیلم با نام تجاری Go Quiet محصول کشور Iceland,United Kingdom است.به کارگردانی Dean DeBlois و بازیگرانی چون Jon Thor Birgisson در ژانر در سال 2010 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is Me Now

7.4   - IMDB

بازتابی صمیمی، خارقالعاده و روایت محور از سفر جنیفر لوپز برای خوددرمانی و عشق به خود در دنیایی غوطهور که در آن موسیقی و تصاویر بصری در هم تنیده شدهاند و چالشهای پیش رو و پیروزیهای به دست آمده را آشکار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kids Are Growing Up

6.8   - IMDB

لحظه ای در زمان برای موزیسین The Kid Laroi در حالی که او وارد دوران بزرگسالی می شود، در مسیر شهرت، مبارزات سلامت روان، اولین عشق و مرگ مربی خود Juice WRLD.

زیر‌نویس فارسی فیلم Return to Reason: Four Films by Man Ray

7.2   - IMDB

غوطه ور شدن در دنیای سورئال و رویایی نقاش، عکاس و فیلمساز Man Ray (1890-1976)، یکی از پرکارترین هنرمندان تجسمی آمریکایی، از طریق چهار فیلم کوتاه خود که توسط موسیقی جوی SQÜRL زنده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Press Play

5.5   - IMDB

لورا و هریسون عاشقانهای عالی دارند که بر اساس عشق مشترک به موسیقی بنا شده است. پس از یک تصادف مرگبار، لورا این فرصت را پیدا می کند که عشق زندگی خود را نجات دهد، زمانی که متوجه می شود که میکس آنها می تواند او را در زمان به عقب برگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Kacey Musgraves Christmas Show

7.1   - IMDB

در این فصل تعطیلات، به کیسی ماسگریوز بپیوندید تا یک برنامه متنوع تعطیلات با مهمانان ویژه، آهنگهای جدید و کلاسیکهای قدیمی برگزار شود. کیسی مطمئناً با این به روز رسانی مدرن در انواع ویژه تعطیلات کلاسیک، شادی تعطیلات را به ارمغان می آورد.