زیرنویس فیلم From the Ashes (2024)

نام فارسی فیلم : از خاکستر (2024)

  • ژانر :   درام رمز و راز
  • کارگردان :   Jeremy Wiles
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jeanne Neilson-  Paul du Toit-  Syreeta Banks

خلاصه فارسی

زنی که به خاطر جنایت شوهرش زندانی می شود، متوجه می شود که تنها راه نجاتش حل معماهای گذشته مرموزش است.


خلاصه انگلیسی

Jailed for her husband’s crime, a woman discovers that her only way out is to solve riddles from her mysterious past.


این فیلم با نام تجاری From the Ashes محصول کشور United States است.به کارگردانی Jeremy Wiles و بازیگرانی چون Jeanne Neilson,Paul du Toit,Syreeta Banks در ژانر ,درام,رمز و راز در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.