زیرنویس فیلم Frida (2024)

نام فارسی فیلم : فریدا (2024)

7.3
  • ژانر :   مستند انیمیشن
  • کارگردان :   Carla Gutierrez
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Frida Kahlo

خلاصه فارسی

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.


خلاصه انگلیسی

An intimately raw and magical journey through the life, mind, and heart of iconic artist Frida Kahlo. Told through her own words for the very first time — drawn from her diary, revealing letters, essays, and print interviews — and brought vividly to life by lyrical animation inspired by her unforgettable artwork.


این فیلم با نام تجاری Frida محصول کشور United States است.به کارگردانی Carla Gutierrez و بازیگرانی چون Frida Kahlo در ژانر مستند,انیمیشن در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.