زیرنویس فیلم Flee (2021)

نام فارسی فیلم : فرار کن (2021)

7.9
  • ژانر :   مستند انیمیشن زندگینامه
  • کارگردان :   Jonas Poher Rasmussen
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Denmark France Norway
  • بازیگران :   Daniel Karimyar-  Fardin Mijdzadeh-  Milad Eskandari

خلاصه فارسی

امین که بیشتر از طریق انیمیشن برای محافظت از هویتش روایت می شود، به گذشته خود به عنوان یک کودک پناهنده از افغانستان نگاه می کند و با رازی دست و پنجه نرم می کند که به مدت 20 سال مخفی مانده است. یک مستند مهیج که با ترکیبی از انیمیشن و تصاویر آرشیوی ساخته شده است، داستانی بسیار قدرتمند از یک بازمانده همجنسگرای افغان و نیاز او به رویارویی با گذشته خود برای داشتن آینده ای واقعی را روایت می کند. امین به عنوان یک خردسال بدون همراه از افغانستان وارد دانمارک شد. امروز در 36 سالگی، او یک دانشگاهی موفق است و با دوست پسر قدیمی خود ازدواج می کند. رازی که او بیش از 20 سال پنهان کرده بود، زندگی ای را که برای خود ساخته است را تهدید می کند. او برای اولین بار است که داستان خود را با دوست صمیمی خود به اشتراک می گذارد. FLEE ملیلهای خیرهکننده از تصاویر و خاطرات را به هم میپیوندد تا داستان عمیقاً تأثیرگذار و اصلی مرد جوانی را بیان کند که با گذشته آسیبدیدهاش دست و پنجه نرم میکند تا خود واقعیاش و معنای خانه را بیابد.


خلاصه انگلیسی

Recounted mostly through animation to protect his identity, Amin looks back over his past as a child refugee from Afghanistan as he grapples with a secret he’s kept hidden for 20 years. A thrilling documentary made with a blend of animation and archive footage tells an immensely powerful tale of a gay Afghan survivor and his need to confront his past in order to truly have a future. Amin arrived as an unaccompanied minor in Denmark from Afghanistan. Today, at 36, he is a successful academic and is getting married to his long-time boyfriend. A secret he has been hiding for over 20 years threatens to ruin the life he has built for himself. For the first time he is sharing his story with his close friend. FLEE weaves together a stunning tapestry of images and memories to tell the deeply affecting and original story of a young man grappling with his traumatic past in order to find his true self and the meaning of home.


این فیلم با نام تجاری Flee محصول کشور Denmark,France,Norway است.به کارگردانی Jonas Poher Rasmussen و بازیگرانی چون Daniel Karimyar,Fardin Mijdzadeh,Milad Eskandari در ژانر مستند,انیمیشن,زندگینامه در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!