زیرنویس فیلم Everybody Loves Chris Rock (2021)

نام فارسی فیلم : همه عاشق کریس راک هستند (2021)

3.8
  • ژانر :   مستند زندگینامه
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Diriki Mack-  Chris Rock

خلاصه فارسی

سفر کمدین، بازیگر، و تهیهکننده محبوب به سوپراستار را دنبال کنید - از مدار استندآپ کمدی اواسط دهه 1980 تا SNL تا صفحه نمایش بزرگ.


خلاصه انگلیسی

Trace the beloved comedian, actor, and producer’s journey to superstardom — from the mid-1980s stand-up comedy circuit to SNL to the big screen.


این فیلم با نام تجاری Everybody Loves Chris Rock محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Diriki Mack,Chris Rock در ژانر مستند,زندگینامه در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.