زیرنویس فیلم Erzulie (2022)

نام فارسی فیلم : ارزولی (2022)

5.8
  • ژانر :   ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Christine Chen
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Zoe Graham-  Elizabeth Trieu-  Jason Kirkpatrick

خلاصه فارسی

ملاقات مجدد بین 4 دوست به سرعت خراب می شود وقتی آنها خود را با ارزولیه الهه پری دریایی باتلاق می بینند.


خلاصه انگلیسی

A reunion between 4 friends quickly goes awry when they find themselves face to face with Erzulie the swamp mermaid goddess.


این فیلم با نام تجاری Erzulie محصول کشور United States است.به کارگردانی Christine Chen و بازیگرانی چون Zoe Graham,Elizabeth Trieu,Jason Kirkpatrick در ژانر ماجراجویی,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wickensburg

4.1   - IMDB

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Minions: The Rise of Gru

7.2   - IMDB

گرو که یکی از طرفداران یک سوپرگروه ابرشرور معروف به Vicious 6 است، نقشه ای برای تبدیل شدن به آنقدر شیطانی می کشد تا با پشتیبان پیروانش، مینیون ها، به آنها بپیوندد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jurassic World Dominion

5.8   - IMDB

چهار سال پس از نابودی Isla Nublar، دایناسورها اکنون در کنار انسان ها در سراسر جهان زندگی می کنند - و شکار می کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر میدهد و یک بار برای همیشه تعیین میکند که آیا انسانها قرار است در اوج شکارچیان سیارهای باقی بمانند که اکنون با ترسناکترین موجودات تاریخ مشترک هستند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Highwayman

7.3   - IMDB

دزد مشهور بزرگراه، دیک تورپین، خود را در حومههای انگلیسی میبیند که بهطور تصادفی، الیزابت، دختر شیطون ارل پمبروک را ربوده است. در حالی که نامزدش وینتروپ تلاش می کند تا آنها را ردیابی کند، الیزابت شروع به عاشق شدن با مرد شجاع بزرگراه می کند و برای تورپین چاره ای جز رویارویی با وینتروپ در مبارزه برای قلب الیزابت و ثروت او باقی نمی ماند.