زیرنویس فیلم Eat the Rich (1987)

نام فارسی فیلم : ثروتمندان را بخور (1987)

5.8
  • ژانر :   اکشن کمدی جنایت
  • کارگردان :   Peter Richardson
  • سال انتشار :   1987
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Nosher Powell-  Kevin Allen-  Ronald Allen

خلاصه فارسی

الکس یک پیشخدمت ناراضی در یک رستوران انحصاری بداخلاق است که در روزهای سختی می افتد. الکس و همگروهان مجبور به مقابله با تحقیر و انزجار طبقه بالا میشوند. در همین حال، ژنرال کاروف و اسپایدر نقشه میکشند تا آنارشیستهای ناتوان را در برنامههای خود برای از بین بردن کمپین نخستوزیر آینده مشارکت دهند.


خلاصه انگلیسی

Alex is a disgruntled waiter at a snobby exclusive restaurant who falls on hard times. Forced to deal with the contempt and disgust of the upper class, Alex & cohorts attempt to go on a rampage. Meanwhile, General Karprov and Spider plot to involve the inept anarchists into their plans to derail the prime-minister-to-be's campaign.


این فیلم با نام تجاری Eat the Rich محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Peter Richardson و بازیگرانی چون Nosher Powell,Kevin Allen,Ronald Allen در ژانر اکشن,کمدی,جنایت در سال 1987 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.