زیرنویس فیلم Dying for Chocolate: A Curious Caterer Mystery (2022)

نام فارسی فیلم : مردن برای شکلات: یک راز غذاخوری کنجکاو (2022)

6.6
  • ژانر :   رمز و راز
  • کارگردان :   Anthony C. Metchie
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Canada
  • بازیگران :   Nikki Deloach-  Andrew W. Walker-  Jaycie Dotin

خلاصه فارسی

گلدی یک مادر مجرد با روحیه است که برای کمک به حل مرگ مرموز یک دوست در نقش کاراگاه شهر قرار می گیرد. با تیک تاک ساعت برای یافتن مقصر، گلدی با کارآگاه تام شولتز که به دانش محلی گلدی متمایل است، شراکت بعید میدهد. همانطور که رابطه آنها نشانه هایی از تبدیل شدن به چیزی بیشتر را نشان می دهد، لیست مظنونان افزایش می یابد. آیا گلدی قبل از اینکه قاتل روی او تنگ شود، روی قاتل تنگ خواهد شد؟


خلاصه انگلیسی

Goldy is a spirited single mom who’s thrust into the role of town sleuth to help solve a friend’s mysterious death. With the clock ticking to find the culprit, Goldy strikes up an unlikely partnership with Detective Tom Schultz, who leans into Goldy’s local knowledge. As their relationship shows signs of becoming something more, the suspect list rises. Will Goldy narrow in on the killer before the killer narrows in on her?


این فیلم با نام تجاری Dying for Chocolate: A Curious Caterer Mystery محصول کشور Canada است.به کارگردانی Anthony C. Metchie و بازیگرانی چون Nikki Deloach,Andrew W. Walker,Jaycie Dotin در ژانر رمز و راز در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم True Justice: Family Ties

6.3   - IMDB

یک دانشجوی دانشکده حقوق با کمک دوستانش تصمیم می گیرد تا ثابت کند برادرش به اشتباه محکوم شده است. تنها راه برای پاک کردن نام او، یافتن قاتل واقعی است، اما هر چه نزدیکتر میشوند، خطر همه آنها بیشتر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Bad Apple: A Hannah Swensen Mystery

6.5   - IMDB

از هانا سوئنسن خواسته شده است که در یک کالج در شهر یک کلاس نانوایی تدریس کند، اما تجهیزات او دستکاری شده است که باعث انفجاری می شود که آتش نشانی تصادف می کند. به زودی، یک همکار مرده می شود و هانا شروع به جمع آوری پازل شرایط مرموز قتل می کند. هانا به دوستان و خانوادهاش تکیه میکند تا خردههای نان بازیهای ناپسند را جمعآوری کند و آنها را کنار هم بگذارد، و وقتی چاد نورتون وکیل دادگستری لیک ادن وارد زندگی او میشود، با جنبهای متفاوت از قانون و نظم روبرو میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killer Fortune Teller

5.2   - IMDB

پس از اینکه یک کارت خوان تاروت یک ملاقات شانسی را پیش بینی می کند، شین شروع به باور به سرنوشت می کند و به دنبال مشاوره بیشتر برای زندگی عاشقانه و تجارت خود می شود.