زیرنویس فیلم Dreamer (2005)

نام فارسی فیلم : خیال باف (2005)

6.8
  • ژانر :   درام خانوادگی ورزشی
  • کارگردان :   John Gatins
  • سال انتشار :   2005
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kurt Russell-  Dakota Fanning-  Kris Kristofferson

خلاصه فارسی

بن کرین معتقد است که یک اسب مسابقه ای که به شدت آسیب دیده است، سزاوار شانس دیگری است. او و دخترش کِل، مادیان را به فرزندی قبول میکنند و آن را از قربانی شدن مالک نجات میدهند.


خلاصه انگلیسی

Ben Crane believes that a severely injured racehorse deserves another chance. He and his daughter Cale adopt the mare and save it from being sacrificed by the owner.


این فیلم با نام تجاری Dreamer محصول کشور United States است.به کارگردانی John Gatins و بازیگرانی چون Kurt Russell,Dakota Fanning,Kris Kristofferson در ژانر درام,خانوادگی,ورزشی در سال 2005 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Giannis: The Marvelous Journey

8.4   - IMDB

مستندی که اودیسه خارقالعاده گیانیس آنتتوکومپو، ستاره بزرگ NBA را از دوران کودکی فقیرانه در یونان به عنوان پسر مهاجران نیجریهای به قلههای دنیای بسکتبال روایت میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.