زیرنویس فیلم Death on the Nile (2022)

نام فارسی فیلم : مرگ بر رود نیل (2022)

6.3
  • ژانر :   درام رمز و راز
  • کارگردان :   Kenneth Branagh
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom United States
  • بازیگران :   Michael Rouse-  Orlando Seale-  Alaa Safi

خلاصه فارسی

کارمند بلژیکی هرکول پوآرو سوار بر یک کشتی بخار رودخانه پر زرق و برق می شود که به اندازه کافی شامپاین برای پر کردن رود نیل دارد. اما تعطیلات مصری او به جستجوی هیجان انگیز برای یک قاتل تبدیل می شود، زمانی که ماه عسل ایده آل یک زوج به طرز غم انگیزی کوتاه می شود.


خلاصه انگلیسی

Belgian sleuth Hercule Poirot boards a glamorous river steamer with enough champagne to fill the Nile. But his Egyptian vacation turns into a thrilling search for a murderer when a picture-perfect couple’s idyllic honeymoon is tragically cut short.


این فیلم با نام تجاری Death on the Nile محصول کشور United Kingdom,United States است.به کارگردانی Kenneth Branagh و بازیگرانی چون Michael Rouse,Orlando Seale,Alaa Safi در ژانر درام,رمز و راز, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Infiesto

5.6   - IMDB

در حالی که ویروس کرونا زندگی آنها را خراب میکند، دو کارآگاه با جدیت به تعقیب افرادی میپردازند که مسئول یک آدم ربایی هستند که متوجه میشوند بخشی از یک الگوی شوم است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Behind Bars: Jodi Arias

5.5   - IMDB

جودی آریاس در زندان با دوناوان برینگ و تریسی براون دوست می شود و آنها جدایی ناپذیر شدند. دوناوان قبل از محاکمه جودی از زندان آزاد می شود و سخنگوی او می شود و در شبکه های اجتماعی پست می گذارد و از جودی دفاع می کند. هنگامی که جزئیات پرونده و داستان جودی دیگر جمع نمی شود، دوناوان از ادامه کار خودداری می کند و جنبه انتقام جودی را آشکار می کند.