زیرنویس فیلم Cryo (2022)

نام فارسی فیلم : کریو (2022)

5.2

خلاصه فارسی

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.


خلاصه انگلیسی

Five scientists awake from a cryogenic sleep and find themselves trapped in an underground facility. With no memory of who they are or how long they've been asleep, they begin to realize they may have been part of a scientific experiment gone wrong. After a series of strange events, the scientists find themselves being hunted. They do not know who is hunting them or for what reason, but the scientists begin to suspect that one of them may be the killer.


این فیلم با نام تجاری Cryo محصول کشور United States است.به کارگردانی Barrett Burgin و بازیگرانی چون Jyllian Petrie,Emily Marie Palmer,Mason D. Davis در ژانر رمز و راز,علمی تخیلی,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.