زیرنویس فیلم Cryo (2022)

نام فارسی فیلم : کریو (2022)

5.2

خلاصه فارسی

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.


خلاصه انگلیسی

Five scientists awake from a cryogenic sleep and find themselves trapped in an underground facility. With no memory of who they are or how long they've been asleep, they begin to realize they may have been part of a scientific experiment gone wrong. After a series of strange events, the scientists find themselves being hunted. They do not know who is hunting them or for what reason, but the scientists begin to suspect that one of them may be the killer.


این فیلم با نام تجاری Cryo محصول کشور United States است.به کارگردانی Barrett Burgin و بازیگرانی چون Jyllian Petrie,Emily Marie Palmer,Mason D. Davis در ژانر رمز و راز,علمی تخیلی,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Plane

7   - IMDB

پس از یک کار قهرمانانه فرود موفقیت آمیز هواپیمای آسیب دیده خود در طوفان در یک منطقه جنگی، یک خلبان نترس خود را بین دستور کار چندین شبه نظامی که قصد گروگان گرفتن هواپیما و مسافرانش را دارند، می یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The 3rd Guest

2   - IMDB

یک تیم شکار زن و شوهر که هنوز برای از دست دادن دخترشان عزادار هستند، در آخرین ماموریت خود با او روبرو می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pacerville

در طول این بیماری همه گیر، معلمی که در آستانه خرابی قرار دارد می شنود که دانش آموزانش در کلاس زوم او را مسخره می کنند و قول انتقام می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟