زیرنویس فیلم County Line: All In (2022)

نام فارسی فیلم : خط شهرستان: همه در (2022)

4.8
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Brent Christy
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tom Wopat-  Kelsey Crane-  Denim Richards

خلاصه فارسی

هنگامی که یک وکیل نه چندان محبوب در خط منطقه کشته می شود، کلانتر شهرستان ماکسویل، آلدن راکول، باید با اکراه با کلانتر تازه منتخب جو پورتر از شهرستان همسایه یورک همکاری کند. روشهای «شهر بزرگ» او با روشهای «مکتب قدیمی» او در تضاد است، اما وقتی قاتل به اعتصاب ادامه میدهد، آنها باید یاد بگیرند که اختلافات خود را کنار بگذارند و با هم کار کنند تا قاتل را متوقف کنند.


خلاصه انگلیسی

When a not-so-popular lawyer is killed on the county line, Maksville County Sheriff Alden Rockwell must reluctantly work with the newly elected Sheriff Jo Porter of the neighboring York county. Her 'big city' methods clash with his 'old school' ways, but when the murderer continues to strike, they must learn to set aside their differences and work together in order to stop the killer.


این فیلم با نام تجاری County Line: All In محصول کشور United States است.به کارگردانی Brent Christy و بازیگرانی چون Tom Wopat,Kelsey Crane,Denim Richards در ژانر اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.