زیرنویس فیلم Chip n Dale: Rescue Rangers (2022)

نام فارسی فیلم : Chip%27n Dale: Rescue Rangers (2022)

  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Akiva Schaffer
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Andy Samberg-  John Mulaney-  KiKi Layne

خلاصه فارسی

چند دهه از لغو سریال موفق تلویزیونی آنها، چیپ به عنوان فروشنده بیمه تسلیم یک زندگی خانگی در حومه شهر شده است. در همین حال، دیل تحت عمل جراحی CGI قرار گرفته و در مدار کنوانسیون نوستالژی کار میکند و ناامید است که روزهای شکوه خود را دوباره زنده کند. وقتی یکی از بازیگران سابق به طور مرموزی ناپدید می شود، چیپ و دیل باید دوستی شکسته خود را ترمیم کنند و برای نجات جان دوستشان، بار دیگر با شخصیت های کارآگاه رنجرز نجات خود روبرو شوند.


خلاصه انگلیسی

Decades since their successful television series was canceled, Chip has succumbed to a life of suburban domesticity as an insurance salesman. Dale, meanwhile, has had CGI surgery and works the nostalgia convention circuit, desperate to relive his glory days. When a former cast mate mysteriously disappears, Chip and Dale must repair their broken friendship and take on their Rescue Rangers detective personas once again to save their friend’s life.


این فیلم با نام تجاری Chip 'n Dale: Rescue Rangers محصول کشور United States است.به کارگردانی Akiva Schaffer و بازیگرانی چون Andy Samberg,John Mulaney,KiKi Layne در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.