زیرنویس فیلم Catch the Fair One (2022)

نام فارسی فیلم : Fair One را بگیر (2022)

6.3
  • ژانر :   دلهره آور
  • کارگردان :   Josef Wladyka
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Lisa Emery-  Kimberly Guerrero-  Kevin Dunn

خلاصه فارسی

یک بوکسور بومی آمریکایی هنگامی که به دنبال خواهر گم شده خود می رود، مبارزه زندگی خود را آغاز می کند.


خلاصه انگلیسی

A Native American boxer embarks on the fight of her life when she goes in search of her missing sister.


این فیلم با نام تجاری Catch the Fair One محصول کشور United States است.به کارگردانی Josef Wladyka و بازیگرانی چون Lisa Emery,Kimberly Guerrero,Kevin Dunn در ژانر ,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Acting Coach Nightmare

5.2   - IMDB

زندگی پایدار لیزای بیوه زمانی که دختر بازیگر نوجوان او در معرض طلسم یک مربی بازیگری مشکوک هالیوود قرار می گیرد، از هم می پاشد. لیزا برای نجات دخترش قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک ماموریت ناامیدکننده به هالیوود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Model House

4.1   - IMDB

مدلهایی که شب را در خانهای خلوت میمانند، مورد وحشت مزاحمان قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sleeping Dogs

6.1   - IMDB

روی فریمن، یک کارآگاه سابق قتل با حافظه ای شکسته، مجبور می شود پرونده ای را که به یاد نمی آورد، دوباره بررسی کند. در حالی که زندگی یک مرد در انتظار اعدام است، فریمن باید شواهد وحشیانه یک دهه تحقیقات قتل را جمع آوری کند و شبکه ای شوم از رازهای مدفون و خیانت هایی را که به گذشته او مرتبط است، آشکار کند. تنها با غرایز اعتماد، او با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شود - گاهی اوقات، بهتر است اجازه دهید سگ های خواب دروغ بگویند.