زیرنویس فیلم Brown Paper Bag (2019)

نام فارسی فیلم : کیسه کاغذی قهوه ای (2019)

5.2
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Detdrich McClure
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ashley Akins-  Michael Anthony Jr.-  Vivia E. Armstrong

خلاصه فارسی

سال 1942 است و آرچی گلس در تلاش است تا وارد هالیوود شود. شانس او ​​زمانی به دست میآید که به او شغلی پیشنهاد میشود: یک ستاره جوان سفیدپوست سینما را قبل از گزارش مطبوعات مبنی بر مفقود شدنش پیدا کنید و او به رویای هالیوودش ضربه بزند. به این ترتیب سفری به لس آنجلس آغاز می شود که تا به حال ندیده اید، بازیگرانی که نقش خدمتکاران را بازی می کنند، پسران اتوبوس، بازیگران پس زمینه فیلم های جنگلی، همه در این نوآر دراماتیک در پیش زمینه ظاهر می شوند درباره مردی که مایل به انجام هر کاری است تا خود را بسازد. رویا به حقیقت بیوست. آرچی در کوچه پس کوچه هالیوود جستجو می کند و بیشتر دروغ ها را کشف می کند تا حقیقت. در نهایت او زنی را که به دنبالش است و واقعیت سیاه یک مرد سیاهپوست را در شهر حلقوی پیدا می کند.::Production


خلاصه انگلیسی

The year is 1942, and Archie Glass Is trying to get into Hollywood. His chance comes as he is offered a job: Find a young white movie star before the press reports that she is missing and he will have a shot at his Hollywood dream. Thus begins a journey into a Los Angeles you have never seen before, the actors who play the maids, the busboys, the background actors in jungle films, all spring into the foreground in this dramatic noir about a man willing to do anything to make his dream come true. Archie searches the back alley of Hollywood and discovers more lies than truth. Ultimately he finds the woman he is looking for and the dark reality of being a black man in tinsel town.::Production


این فیلم با نام تجاری Brown Paper Bag محصول کشور United States است.به کارگردانی Detdrich McClure و بازیگرانی چون Ashley Akins,Michael Anthony Jr.,Vivia E. Armstrong در ژانر درام در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stolen

5.7   - IMDB

یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود در جهانی که بیگانههراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی گلهداری گوزن شمالی را تهدید میکند و جوانان در مواجهه با ناامیدی جمعی خودکشی میکنند، تلاش میکند.