زیرنویس فیلم Bodies (2016)

نام فارسی فیلم : بدن (2016)

8.4
  • ژانر :   وحشت
  • کارگردان :   Rodney Wilson
  • سال انتشار :   2016
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Joe Bocian-  Brian Landis Folkins-  Jenice Marshall

خلاصه فارسی

دو برادر که خود را به عنوان امدادگر معرفی می کنند، قربانیان خود را می ربایند و اعضای بدن آنها را برای بازار سیاه برداشت می کنند. این تا زمانی است که آنها زنی را می ربایند که کشتن آنها غیرممکن است و معلوم می شود که او بیش از آنها بر او قدرت دارد.


خلاصه انگلیسی

Two brothers posing as paramedics kidnap their victims and harvest their organs for the black market. That is until they kidnap a woman they find impossible to kill and it turns out she has more power over them than they over her.


این فیلم با نام تجاری Bodies محصول کشور United States است.به کارگردانی Rodney Wilson و بازیگرانی چون Joe Bocian,Brian Landis Folkins,Jenice Marshall در ژانر وحشت در سال 2016 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Falls

2.9   - IMDB

پس از یک طوفان زمستانی، پنج دوست را در یک کابین دورافتاده بدون برق و غذای کمی گرفتار میکند، سرگردانی به آرامی سلامت عقل آنها را میگیرد، زیرا هر یک از آنها تسلیم ترس از آلوده شدن یا بد بودن برف میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey

2   - IMDB

کریستوفر رابین به کالج می رود و دوستان قدیمی خود، پو و پیگلت را رها می کند، که سپس منجر به در آغوش گرفتن این دو نفر از هیولاهای درونی خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.