زیرنویس فیلم Birds Like Us (2017)

نام فارسی فیلم : پرندگان مثل ما (2017)

  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Faruk Šabanović Amela Ćuhara
  • سال انتشار :   2017
  • محصول کشور :   Bosnia & Herzegovina Turkey United Kingdom
  • بازیگران :   Alicia Vikander-  Jeremy Irons-  Sheridan Smith

خلاصه فارسی

داستان گروهی از پرندگان را در سفری دنبال می کند که در آن سعی می کنند زندگی بهتری برای خود و کسانی که دوستشان دارند پیدا کنند.


خلاصه انگلیسی

The story follows a group of birds on a journey where they try to find a better life for themselves and the ones they love.


این فیلم با نام تجاری Birds Like Us محصول کشور Bosnia & Herzegovina,Turkey,United Kingdom است.به کارگردانی Faruk Šabanović,Amela Ćuhara و بازیگرانی چون Alicia Vikander,Jeremy Irons,Sheridan Smith در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,فانتزی در سال 2017 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Orion and the Dark

6.4   - IMDB

پسری با تخیل فعال در سفری فراموش نشدنی در طول شب با دوست جدیدش با ترس های خود روبرو می شود: موجودی غول پیکر و خندان به نام دارک.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Book of Clarence

5.6   - IMDB

کلارنس در حالی که برای رهایی خود از شر بدهی ها مبارزه می کند، در حال تلاش برای یافتن یک زندگی بهتر برای خانواده اش است. او که اسیر قدرت و شکوه مسیح در حال ظهور و رسولانش شده است، همه چیز را به خطر می اندازد تا مسیر خود را به سوی یک زندگی الهی تراش دهد و در نهایت متوجه می شود که قدرت رستگاری ایمان ممکن است تنها راه نجات او باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tiger's Apprentice

5.7   - IMDB

پسر جوانی در سانفرانسیسکو که با ببری سخنگو به نام آقای هو آشنا می شود و متوجه می شود که او آخرین فرد در صف طولانی نگهبانان است که از یک ققنوس باستانی در برابر شروران محافظت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snoopy Presents: Welcome Home, Franklin

7.3   - IMDB

فرانکلین تازه وارد شهر شده و امیدوار است دوستانی پیدا کند، اما تاکتیکهای معمول او روی باند Peanuts جواب نمیدهد. هنگامی که دربی جعبه صابون از راه می رسد، او مطمئن است که این فرصتی است برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان جدید و تیم شدن با تنها بچه بی شریک دیگر: چارلی براون.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woods Are Real

2.5   - IMDB

جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی دوستی از سفر زیارتی برمیگردد تا قلبهای خونزدهشان را به چالش بکشد، دعوتی را میپذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر میدهد.