زیرنویس فیلم Beyond Ed Buck (2022)

نام فارسی فیلم : فراتر از اد باک (2022)

  • ژانر :   مستند
  • کارگردان :   Jayce Baron
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   -
  • بازیگران :   Hailie Sahar-  DeMarco Majors-  George M. Johnson

خلاصه فارسی

به دنبال قتل های غم انگیزی است که به دست ادوارد باک، اهدا کننده سیاسی دموکرات روی داد، در حالی که همجنس گرا هراسی درونی، ریشه روانی رفتارهای غارتگرانه را باز می کند، و کاوش عمیق تری از چالش های پیش روی جامعه سیاه و قهوه ای LGBTQ را ارائه می دهد.


خلاصه انگلیسی

Follows the tragic murders that took place at the hands of Democratic political donor Edward Buck, while also unpacking internalized homophobia, the psychological root of predatory behaviors, and providing a deeper exploration of challenges faced by the black and brown LGBTQ community


این فیلم با نام تجاری Beyond Ed Buck محصول کشور - است.به کارگردانی Jayce Baron و بازیگرانی چون Hailie Sahar,DeMarco Majors,George M. Johnson در ژانر مستند در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Climate: The Movie

7.2   - IMDB

«اقلیم: فیلم» دیدگاه متفاوتی را در مورد بحث تغییرات آب و هوایی برجسته می کند و توسط دانشمندانی که اعلامیه جهانی آب و هوای کلینتل را امضا کرده اند، حمایت می شود. این گروه از پژوهشگران به دنبال ارائه روایتی بدیل در مواجهه با گفتمان غالب هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Becoming Immortal

8.5   - IMDB

بری وات یکی از مورد احترام ترین و مرموزترین شخصیت های تاریخ WWE است. داستان پشت آن شخصیت و خود مرد، ویندهام روتوندا، هرگز مستند نشده است. داستان الهامبخش ویندهام روتوندا با استفاده از مصاحبههایی که قبلاً دیده نشده بود و فیلمهای اختصاصی پشت صحنه آشکار میشود. این مستند تاریخچه اوج باورنکردنی ویندهام به شهرت جهانی به عنوان یک سوپراستار دبلیو دبلیو ای و مبارزات و موفقیتهایی است که با خلاقیت به وجود آمده است.