زیرنویس فیلم Beneath the Surface (2022)

نام فارسی فیلم : زیر سطح (2022)

2.7
  • ژانر :   وحشت رمز و راز
  • کارگردان :   Scott Jeffrey Rebecca Matthews
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   -
  • بازیگران :   Georgie Banks-  Stephanie Lodge-  Matthew Marcelis

خلاصه فارسی

یک زن جوان در حالی که در تعطیلات خانوادگی قایق سواری است، از حمله کوسه سفید بزرگ جان سالم به در می برد، اما به زودی متوجه می شود که کابوس هنوز به پایان نرسیده است. به اطرافیانش نمی توان اعتماد کرد و اگر بخواهد در آب عقب نشینی کند، باید با شیاطین خود روبرو شود.


خلاصه انگلیسی

A young woman survives a great white shark attack, whilst on a family boating vacation, however soon realizes the nightmare is far from over. Those around her can not be trusted, and she must face her demons, if she is to step back in the water.


این فیلم با نام تجاری Beneath the Surface محصول کشور - است.به کارگردانی Scott Jeffrey,Rebecca Matthews و بازیگرانی چون Georgie Banks,Stephanie Lodge,Matthew Marcelis در ژانر وحشت,رمز و راز در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم H P Lovecraft's the Old Ones

3.5   - IMDB

در سال 1930، ناخدای دریایی راسل مارش نور را دید و به مدت 93 سال بدن او متعلق به خودش نبود. او که یک پیرمرد بزرگ در آن زندگی می کرد، اعمال غیرقابل توصیفی را به نام نظم باطنی داگون انجام داد. اکنون آزاد است، او در جستجوی راهی برای بازگشت به گذشته برای معکوس کردن وحشت های آفریده شده بر جهان است. اما فرقه نقشههای دیگری دارد و برای نابودی او دست از کار نمیکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم You'll Never Find Me

5.8   - IMDB

پاتریک، ساکن عجیب و غریب و تنها، در یک خانه متحرک در پشت یک کاروان پارک دور افتاده زندگی می کند. پس از طوفان شدید رعد و برق، یک زن جوان مرموز در خانه او ظاهر می شود و به دنبال پناهگاهی از آب و هوا است. هر چه شب طولانی تر می شود و زن جوان بیشتر در مورد پاتریک کشف می کند، ترک کردن برای او دشوارتر می شود. به زودی او شروع به زیر سوال بردن مقاصد پاتریک می کند، در حالی که پاتریک شروع به زیر سوال بردن تسلط خود بر واقعیت می کند…

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Island of the Dolls 2

3.3   - IMDB

اینفلوئنسرها به جزیره اسرارآمیز عروسکها میروند، اما سانتانا، یک روح بدخواه که در داخل یک عروسک فوقالعاده قدرتمند به دام افتاده است، شکار میشوند. در مبارزه برای بقا، آنها متوجه می شوند که سانتانا تا زمانی که میزبان انسان کامل خود را پیدا نکند متوقف نخواهد شد، در حالی که متوجه می شوند که او تنها خطر نیست…