زیرنویس فیلم Belle (2021)

نام فارسی فیلم : خوشگل (2021)

7.2
  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی درام
  • کارگردان :   Mamoru Hosoda
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Japan
  • بازیگران :   Kaho Nakamura-  Ryô Narita-  Shôta Sometani

خلاصه فارسی

سوزو یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی است که با پدرش در یک شهر روستایی زندگی می کند. سوزو که بر اثر از دست دادن مادرش در سنین جوانی زخمی شده است، یک روز دنیای آنلاین عظیم "U" را کشف می کند و به عنوان آواتار خود، Belle، در این واقعیت جایگزین فرو می رود. طولی نمیکشد که تمام چشمان یو به بل دوخته میشود، زمانی که ناگهان چهرهای مرموز و اژدها مانند در مقابل او ظاهر میشود.


خلاصه انگلیسی

Suzu is a 17-year-old high-school student living in a rural town with her father. Wounded by the loss of her mother at a young age, Suzu one day discovers the massive online world 'U' and dives into this alternate reality as her avatar, Belle. Before long, all of U's eyes are fixed on Belle, when, suddenly, a mysterious, dragon-like figure appears before her.


این فیلم با نام تجاری Belle محصول کشور Japan است.به کارگردانی Mamoru Hosoda و بازیگرانی چون Kaho Nakamura,Ryô Narita,Shôta Sometani در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,درام در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.