زیرنویس فیلم Battle Star Wars (2020)

نام فارسی فیلم : نبرد جنگ ستارگان (2020)

1.8
  • ژانر :   علمی تخیلی
  • کارگردان :   James Thomas
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Aimee Stolte-  Alissa Filoramo-  Kate Watson

خلاصه فارسی

هنگامی که رهبر ائتلاف شیطانی تهدید می کند که یک سیاره شورشی را برای منابع آن نابود خواهد کرد، دخترش چاره ای جز پیوستن به طرف شورشیان و مبارزه برای آنچه درست است نخواهد داشت.


خلاصه انگلیسی

When the leader of the evil Coalition threatens to destroy a Rebel planet for its resources, his daughter will have no choice but to join the Rebel side and fight for what is right.


این فیلم با نام تجاری Battle Star Wars محصول کشور United States است.به کارگردانی James Thomas و بازیگرانی چون Aimee Stolte,Alissa Filoramo,Kate Watson در ژانر علمی تخیلی در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم South of Hope Street

6.7   - IMDB

اتفاق عجیبی در آسمان رخ می دهد. فقط یک زن جوان، و برخی از دوستان بیگانه تر او... متوجه می شوند. اما آنها بیصدا هستند، چون در زمین غریبتر میشود - حتی در زیر -، بیشتر میشود، چیزی که شوم "عادی" نامیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Light

3.3   - IMDB

بازماندگان یک کشتی حملونقل بین ستارهای به هم میپیوندند تا با میزبانان هیولا در سیارهای که اکنون در آن قرار دارند، مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Command Redemption

5.2   - IMDB

هنگامی که یک اندروید سرکش فرماندهی یک سفینه فضایی را بر عهده می گیرد، این وظیفه یک کاپیتان مرتد و خدمه اوست که از انجام یک ماموریت مرموز توسط ربات جلوگیری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Sharks

1.4   - IMDB

یک آزمایش نظامی که در یک ایستگاه فضایی انجام شد، به طرز وحشتناکی اشتباه میشود و نسل جدیدی از کوسههای مسلح را تنها با یک مأموریت به زمین فرستاد: نابود کردن همه چیز در مسیرشان.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Abandon

4.8   - IMDB

مایلز ویلیس سرباز مجروح آمریکایی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که در یک مکعب اسرارآمیز که فقط به تجهیزات جنگی خود مسلح شده است گیر افتاده است. هنگامی که مایلز شروع به زیر سوال بردن سلامت عقل خود می کند، او یک طناب نجات پیدا می کند - صدایی در طرف دیگر تلفن ماهواره ای خود که ادعا می کند در فضایی مشابه زندانی است. با بسته شدن دیوارها، این دو غریبه باید سر خود را کنار هم بگذارند تا از اسیرکنندگان خود گول بزنند و قفل این پازل مرگبار را باز کنند.