زیرنویس فیلم Above Snakes (2022)

نام فارسی فیلم : بالاتر از مارها (2022)

4.7
  • ژانر :   رمز و راز غربی
  • کارگردان :   Tyler Smith
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Rebecah Rye-  Brandon Baker-  Lon Hannah

خلاصه فارسی

کلمن دابز برای انتقام از قاضی که او را محکوم کرده از زندان بازگشته است. چه راهی بهتر از گرفتن انتقام از تنها چیزی که قاضی واقعاً به آن اهمیت می دهد: دخترش. اما آیا واقعاً می تواند به همین راحتی باشد؟


خلاصه انگلیسی

Coleman Dobbs has returned from prison seeking revenge on the judge who sentenced him. What better way to extract his revenge than by taking the only thing the judge really cares about: his daughter. But can it really be just that easy?


این فیلم با نام تجاری Above Snakes محصول کشور United States است.به کارگردانی Tyler Smith و بازیگرانی چون Rebecah Rye,Brandon Baker,Lon Hannah در ژانر رمز و راز,غربی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder at Yellowstone City

4.9   - IMDB

بردهای سابق که به شهر یلوستون، مونتانا، شهری متروک سابق که اکنون در حال زوال است، میآید و به دنبال مکانی میگردد که آن را خانه بنامد. در همان روز، یک کاوشگر محلی طلا را کشف می کند - و به قتل می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryo

5.2   - IMDB

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Oro Arrowhead

3.8   - IMDB

مردی که رد پای پدرش را روی یک نقشه مرموز دنبال میکند، به دنبال یک نوک پیکان طلایی میگردد که به نظر میرسد کل شهر را به وحشت انداخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying for Chocolate: A Curious Caterer Mystery

6.6   - IMDB

گلدی یک مادر مجرد با روحیه است که برای کمک به حل مرگ مرموز یک دوست در نقش کاراگاه شهر قرار می گیرد. با تیک تاک ساعت برای یافتن مقصر، گلدی با کارآگاه تام شولتز که به دانش محلی گلدی متمایل است، شراکت بعید میدهد. همانطور که رابطه آنها نشانه هایی از تبدیل شدن به چیزی بیشتر را نشان می دهد، لیست مظنونان افزایش می یابد. آیا گلدی قبل از اینکه قاتل روی او تنگ شود، روی قاتل تنگ خواهد شد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم No Running

وقتی دوست دختر یک مرد سیاهپوست به طور مرموزی ناپدید می شود، او مجبور می شود فرار کند و یک قدم جلوتر از پلیس مشکوک بماند تا نامش را پاک کند و بفهمد آیا نیروهای ماورایی مقصر هستند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Desperate Riders

3   - IMDB

پس از اینکه کانزاس رد بیلی جوان را از تیراندازی بازی با ورق نجات میدهد، پسر از رد کمک میخواهد تا از خانوادهاش در برابر تورن یاغی که به تازگی مادر بیلی، کارول را ربوده است، محافظت کند. همانطور که رد و بیلی برای نجات کارول سوار می شوند، با لزلی زیبا و سرسخت برخورد می کنند که توانسته از دست مردان تورن فرار کند. این سه نفر برای توقف عروسی تورن با کارول با اسلحههای آتشین با هم رقابت میکنند - اما آیا او میخواهد نجات پیدا کند؟