زیرنویس فیلم AI Love You (2022)

نام فارسی فیلم : هوش مصنوعی دوستت دارم (2022)

4.4
  • ژانر :   درام داستان عاشقانه علمی تخیلی
  • کارگردان :   David Asavanond
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States Thailand
  • بازیگران :   Pimchanok Leuwisetpaiboon-  Mario Maurer-  Sahajak Boonthanakit

خلاصه فارسی

یک داستان عاشقانه مدرن در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد که در آن یک ساختمان هوش مصنوعی از احساسات انسانی نیرو می گیرد. به دلیل یک نقص نرم افزاری، عاشق یک دختر واقعی می شود، از ساختمان به بدن یک مرد واقعی فرار می کند و سعی می کند محبت های او را جلب کند.


خلاصه انگلیسی

A modern love story set in the near future where an AI building is powered by human feelings. Due to a software glitch, it falls in love with a real girl, escapes the building into the body of a real man, and tries to win her affections.


این فیلم با نام تجاری AI Love You محصول کشور United States,Thailand است.به کارگردانی David Asavanond و بازیگرانی چون Pimchanok Leuwisetpaiboon,Mario Maurer,Sahajak Boonthanakit در ژانر درام,داستان عاشقانه,علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Scottish Love Scheme

6.3   - IMDB

لیلی با مادرش به اسکاتلند سفر می کند و با لوگان، دوست خانوادگی دوران کودکی، دوباره ارتباط برقرار می کند. بدون اینکه لیلی و لوگان بدانند، مادران مداخله گر آنها نقشه ای برای راه اندازی آنها در نظر گرفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wedding Veil Expectations

6.7   - IMDB

اوری و پیتر سعی میکنند در حین بازسازی خانه قدیمیای که خریدهاند و کارهای شعبدهبازی میکنند، عاشقانه را زنده نگه دارند، اما وقتی اخباری را دریافت میکنند که انتظارش را داشتند، همهچیز چشمانداز جدیدی پیدا میکند.