زیرنویس فیلم A Writers Odyssey (2021)

نام فارسی فیلم : اودیسه یک نویسنده (2021)

6.2
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Lu Yang
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   China
  • بازیگران :   Jiayin Lei-  Mi Yang-  Zijian Dong

خلاصه فارسی

Kongwen Lu نویسنده یک مجموعه رمان فانتزی است که به دنبال نوجوانی قهرمان است که همچنین به نام Kongwen در تلاش برای پایان دادن به حکومت ظالمانه لرد ردمین، تحت هدایت یک زره سیاه است. اما از طریق یک پیچ و تاب عجیب از سرنوشت، دنیای فانتزی رمان شروع به تأثیرگذاری بر زندگی در دنیای واقعی می کند و گوان نینگ را به پذیرش مأموریت تو لینگ برای کشتن نویسنده سوق می دهد.


خلاصه انگلیسی

Kongwen Lu is the author of a fantasy novel series following a heroic teenager, also named Kongwen, on a quest to end the tyrannical rule of Lord Redmane, under the guidance of a Black Armor. But through a strange twist of fate, the fantasy world of the novel begins to impact life in the real world, leading Guan Ning to accept a mission from Tu Ling to kill the author.


این فیلم با نام تجاری A Writer's Odyssey محصول کشور China است.به کارگردانی Lu Yang و بازیگرانی چون Jiayin Lei,Mi Yang,Zijian Dong در ژانر اکشن,ماجراجویی,فانتزی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.