زیرنویس فیلم A World of Worlds: Rise of the King (2022)

نام فارسی فیلم : A World of Worlds: Rise of King (2022)

3.7
  • ژانر :   فانتزی
  • کارگردان :   Barry Gaines
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Daphnee Avril Bless-  Nicole Dreger-  Shawn Francis

خلاصه فارسی

این حماسه زمانی ادامه می یابد که لرد زاهیان کرین با کمک فرمانده سوفیا هیدن کاملاً از کیست خود آگاه می شود. او شروع به جمع آوری وضعیت فعلی سیاره خود می کند و عهد می بندد که ناقض آن، جنگجوی شیطان صفت سیل را شکار کند.


خلاصه انگلیسی

This saga continues as Lord Zahyian Crehin becomes fully aware of who he is with the help of Commander Sofia Hayden. He begins to piece together the current state of his planet and vows to hunt down its violator, the evil warlock Sil.


این فیلم با نام تجاری A World of Worlds: Rise of the King محصول کشور United States است.به کارگردانی Barry Gaines و بازیگرانی چون Daphnee Avril Bless,Nicole Dreger,Shawn Francis در ژانر فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woods Are Real

2.5   - IMDB

جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی دوستی از سفر زیارتی برمیگردد تا قلبهای خونزدهشان را به چالش بکشد، دعوتی را میپذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Watchers

5.8   - IMDB

هنگامی که مینا هنرمند 28 ساله پس از گیر افتادن در جنگلی وسیع و دست نخورده در ایرلند غربی، پناهگاهی پیدا میکند، ناخودآگاه در کنار سه غریبه گیر میافتد که هر شب توسط موجودات مرموز تحت نظر و تعقیب قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tuesday

6.6   - IMDB

یک مادر و دختر نوجوانش وقتی مرگ در قالب یک پرنده سخنگو حیرت انگیز از راه می رسد باید با مرگ روبرو شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Witch

7   - IMDB

شهر کوچک، انگلستان، 1575. ویلیام برای اثبات بی گناهی همسرش، توئیلا، که به دروغ متهم به جادوگری است، سفری را آغاز می کند و در صورت مجرم شناخته شدن به اعدام محکوم می شود. ویلیام باید جادوگر واقعی را شکار کند تا توایلا را از مرگ نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Empire Queen: The Golden Age of Magic

3   - IMDB

در پادشاهی که جادو ممنوع است، سه نفر جذاب از ماجراجویان در جستجوی عصای افسانهای Sovereign که برای سرنگونی یک ملکه شیطانی و بازگرداندن جادو برای همه لازم است، به جستجوی خطرناکی میپردازند.