زیرنویس فیلم A World of Worlds: Rise of the King (2022)

نام فارسی فیلم : A World of Worlds: Rise of King (2022)

3.7
  • ژانر :   فانتزی
  • کارگردان :   Barry Gaines
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Daphnee Avril Bless-  Nicole Dreger-  Shawn Francis

خلاصه فارسی

این حماسه زمانی ادامه می یابد که لرد زاهیان کرین با کمک فرمانده سوفیا هیدن کاملاً از کیست خود آگاه می شود. او شروع به جمع آوری وضعیت فعلی سیاره خود می کند و عهد می بندد که ناقض آن، جنگجوی شیطان صفت سیل را شکار کند.


خلاصه انگلیسی

This saga continues as Lord Zahyian Crehin becomes fully aware of who he is with the help of Commander Sofia Hayden. He begins to piece together the current state of his planet and vows to hunt down its violator, the evil warlock Sil.


این فیلم با نام تجاری A World of Worlds: Rise of the King محصول کشور United States است.به کارگردانی Barry Gaines و بازیگرانی چون Daphnee Avril Bless,Nicole Dreger,Shawn Francis در ژانر فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woods Are Real

2.5   - IMDB

جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی دوستی از سفر زیارتی برمیگردد تا قلبهای خونزدهشان را به چالش بکشد، دعوتی را میپذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dragon Knight

5.8   - IMDB

سالها پس از از دست رفتن جنگ و کشته شدن همه اژدهاها، یک شوالیه تنها به سرزمین آگونوس سفر میکند تا ارتشی را علیه ارباب دیو آبادون جمع کند. هنگامی که رویای یک درمانگر نشان می دهد که یک اژدها هنوز زندگی می کند، و همراه با یک جوان مشتاق، شوالیه به جستجوی موجود افسانه ای می رود. همانطور که ارتش آبادون بر روی پادشاهی های بشری فرود می آید، اژدها آخرین امید آنها برای دفع گروه ترکان و مغولان است، قبل از اینکه سرزمین های انسان را ویران کند. اما آیا این موجود اصلا وجود دارد؟ و اگر این کار را کرد، آیا یک بار دیگر برای آنها می جنگد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Suppression of Hannah Stevenson

3.3   - IMDB

هانا و مت، زوج جوانی که در اولین تعطیلات مشترکشان هستند، به سرعت متوجه میشوند که ممکن است چشم به هم نبینند. هانا که احساس می کند دوست پسرش را ناامید می کند، از یک زن کولی مرموز کمک می گیرد، به این امید که بتوان بر مشکلات این زوج غلبه کرد. با این حال، هنگامی که مت از خواب بیدار می شود و می بیند که دوست دخترش ناپدید شده است، نیت شوم زن کولی بسیار واضح می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Broadcast

4.2   - IMDB

پس از اینکه یک میلیاردر عجیب و غریب دارویی به نام INOC تولید می کند که روند پیری را متوقف می کند و به طور موثر خود مرگ را از بین می برد، آینده جهانی که در آن مرگ دیگر وجود ندارد دیده می شود. از طریق یک اسباب بازی کودکانه به ظاهر بی ضرر، داستان سرنوشت بشر روایت می شود و در عین حال حقیقتی گریزان را برای تماشاگر ناآگاه خود آشکار می کند.