زیرنویس فیلم 14 That Night (2016)

نام فارسی فیلم : 14 آن شب (2016)

5.9
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Shin Adachi
  • سال انتشار :   2016
  • محصول کشور :   Japan
  • بازیگران :   Yuzu Aoki-  Nana Asakawa-  Taka Guadalcanal

خلاصه فارسی

در سال 1987، تاکاشی، دانشآموز دبیرستانی ناامید، از پدر ناآرامش که همیشه در اطراف خانهشان در حومه شهر آویزان است متنفر است و مورد آزار گانگسترهای بدخواه منطقه قرار میگیرد. اما او به دختر همسایه، مگومی با سینه های سخاوتمند علاقه مند است. یک روز، تاکاشی شایعهای میشنود مبنی بر اینکه کیوکو یوکوشیمارو، بازیگر فیلمهای پورن، برای یک جلسه امضا به شهر میآید، در تنها فروشگاه ویدیویی شهر که تاکاشی و دوستان جودویش همیشه در آن وقت میگذرانند. ماجراجویی مضحک اما جدی آنها آغاز می شود. تاکاشی بعد از این همه شگفتی و هرج و مرج چه خواهد یافت؟ با یادآوری آثار کلاسیک جوانان مانند Stand By Me، این اولین ویژگی شین آداچی، فیلمنامه نویس 100 Yen Love برنده جایزه آکادمی ژاپن است.


خلاصه انگلیسی

In 1987, frustrated junior high student Takashi hates his uncool father hanging around their suburban home all the time, and is pestered by the area’s wannabe gangsters. But he’s interested in the girl next door, the bounteously-breasted Megumi. One day, Takashi hears a rumor that porn actress Kyoko Yokushimaru is coming to town for an autograph session at the only video store in town where Takashi and his judo friends always hang out. Their ridiculous but serious adventure begins. What will Takashi find after all the surprises and chaos? Recalling youth classics like Stand By Me, this is the debut feature of Shin Adachi, Japan Academy Prize-winning screenwriter of 100 Yen Love.


این فیلم با نام تجاری 14 That Night محصول کشور Japan است.به کارگردانی Shin Adachi و بازیگرانی چون Yuzu Aoki,Nana Asakawa,Taka Guadalcanal در ژانر درام در سال 2016 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hard Miles

6.8   - IMDB

یک مددکار اجتماعی با اراده در یک زندان جوانان تیم دوچرخه سواری از محکومان نوجوان را گرد هم می آورد و آنها را به یک سواری 1000 مایلی متحول می کند. با الهام از زندگی گرگ تاونسند و تیم دوچرخه سواری آکادمی Ridgeview. این داستان این است که چگونه این مردان جوان آشفته ابزار دیگری پیدا کردند.