لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 6 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال My Adventures with Superman - Season 2

7.6   - IMDB

در فصل 2، سه دوست صمیمی با انبوهی از تهدیدات جدید روبرو می شوند. دشمنان قدرتمندی از گذشته بیگانه کلارک پدیدار خواهند شد، آماندا والر سوپرمن را هدف قرار خواهد داد، لوئیس با آینده دست و پنجه نرم خواهد کرد و جیمی اولسن مبلغی باورنکردنی خرج خواهد کرد. کریپتون برای قهرمانان جوان ما می آید و ورود آن قدرت، وفاداری و عشق آنها را مانند قبل آزمایش خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Veil - Season 1

6.4   - IMDB

رابطه بین دو زن را دنبال می کند که بازی مرگبار حقیقت و دروغ را انجام می دهند. یک زن رازی دارد و دیگری ماموریت دارد قبل از از دست رفتن هزاران نفر آن را فاش کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Loot - Season 2

6.8   - IMDB

یک سال پس از اینکه مولی ولز طلاق خود را از میلیاردر فناوری جان نواک به پایان رساند، ما متوجه شدیم که او در نقش رئیس سازمان بشردوستانهاش، بنیاد ولز، در حال پیشرفت است. مولی که عمدتاً بر کار خیریه خود متمرکز شده است، هرگونه رابطه جدید با مردان را قطع کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Under the Bridge - Season 1

7.2   - IMDB

رینا ویرک چهارده ساله برای پیوستن به دوستانش در یک مهمانی رفت و دیگر به خانه بازنگشت. هفت دختر و یک پسر نوجوان متهم به قتل وحشیانه بودند.

زیر‌نویس فارسی سریال Ripley - Season 1

8.1   - IMDB

مردی ثروتمند به نام ریپلی که در دهه 1960 در نیویورک زندگی می کرد، استخدام می شود تا پسر ولگرد خود را از ایتالیا به خانه بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Alex Rider - Season 3

7.5   - IMDB

در نهایت، الکس که از دپارتمان آزاد می شود، یک ماموریت شخصی را آغاز می کند تا یک بار برای همیشه شبکه جنایی گریزان اسکورپیا را نابود کند. او نمی داند، پیوندهای او با هر دو سازمان عمیق تر از آن چیزی است که فکر می کرد ممکن است.

زیر‌نویس فارسی سریال White Lies - Season 1

6.1   - IMDB

وقتی برادر جدا شده ادی هانسن، روزنامه‌نگار تحقیقی در خانه‌اش به قتل می‌رسد، او به زیر شکم تاریک کیپ تاون کشیده می‌شود. با فرزندان برادرش به عنوان مظنون اصلی، او با کارآگاه کهنه کار چهل‌بل درگیر می‌شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Trades - Season 1

6.3   - IMDB

The Trades یک کمدی کمدی در مورد کارکنان پالایشگاه است که شخصیت های متضاد یک شهر کوچک را با مزخرفات یک محل کار پر استرس متعادل می کند.