لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Chicago Med - Season 9

7.6   - IMDB

ماهرترین تیم پزشکی شهر در حالی که روابط بین فردی منحصر به فرد خود را هدایت می کند، جان ها را نجات می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Chicago Fire - Season 12

8   - IMDB

Firehouse 51 مجبور است فضا را با Firehouse 17 به اشتراک بگذارد. کید و هرمان بر سر ریتر با هم دعوا می کنند. یک مورد آتش سوزی رابطه کید و سورید را آزمایش می کند. Firehouse 51 با یکی از خود خداحافظی می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chicago PD - Season 11

8.1   - IMDB

آپتون که وظیفه دارد یک تیم پیشگیری از بحران را تحت الشعاع قرار دهد، رویکرد او به پلیس را در تضاد با پزشک سلامت روان تیم می بیند. وویت در کنار آپتون ایستاده است و او همچنان به مبارزه در زندگی شخصی خود ادامه می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Abbott Elementary - Season 3

8.2   - IMDB

وقتی بچه‌ها هنگام ناهار در کلاس درس او می‌گردند، گرگوری مردد است. باربارا وقتی می بیند که طارق با مادر یکی از شاگردانش قرار می گیرد شوکه می شود. جانین و جیکوب سعی می کنند یک مترجم ASL استخدام کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Tires - Season 1

7.3   - IMDB

ویل، یک وارث بی‌صلاحیت، تلاش می‌کند تا تجارت تعمیر خودرو خود را تغییر دهد، در حالی که عذاب پسر عمویش شین را که اکنون کارمند است، تحمل می‌کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Beacon 23 - Season 2

5.7   - IMDB

در فصل دوم، Beacon 23 اکنون کمی بیشتر از یک زندان با الف است، و The Artifact بیشتر سؤالات را ارائه می دهد تا پاسخ. بدون یک مسیر روشن به جلو، ساکنان Beacon 23 باید به یکدیگر تکیه کنند، اما برنامه های متضاد آنها ممکن است مانع شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Sympathizer - Season 1

6.8   - IMDB

در نزدیکی پایان جنگ ویتنام، گیاهی که در ارتش ویتنام جنوبی جاسازی شده بود به ایالات متحده فرار می کند و در یک جامعه پناهندگان ساکن می شود که در آنجا به جاسوسی مخفیانه و گزارش دادن به ویت کنگ ادامه می دهد.