لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Beacon 23 - Season 2

5.7   - IMDB

در فصل دوم، Beacon 23 اکنون کمی بیشتر از یک زندان با الف است، و The Artifact بیشتر سؤالات را ارائه می دهد تا پاسخ. بدون یک مسیر روشن به جلو، ساکنان Beacon 23 باید به یکدیگر تکیه کنند، اما برنامه های متضاد آنها ممکن است مانع شود.

زیر‌نویس فارسی سریال My Adventures with Superman - Season 2

7.6   - IMDB

در فصل 2، سه دوست صمیمی با انبوهی از تهدیدات جدید روبرو می شوند. دشمنان قدرتمندی از گذشته بیگانه کلارک پدیدار خواهند شد، آماندا والر سوپرمن را هدف قرار خواهد داد، لوئیس با آینده دست و پنجه نرم خواهد کرد و جیمی اولسن مبلغی باورنکردنی خرج خواهد کرد. کریپتون برای قهرمانان جوان ما می آید و ورود آن قدرت، وفاداری و عشق آنها را مانند قبل آزمایش خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Loot - Season 2

6.8   - IMDB

یک سال پس از اینکه مولی ولز طلاق خود را از میلیاردر فناوری جان نواک به پایان رساند، ما متوجه شدیم که او در نقش رئیس سازمان بشردوستانهاش، بنیاد ولز، در حال پیشرفت است. مولی که عمدتاً بر کار خیریه خود متمرکز شده است، هرگونه رابطه جدید با مردان را قطع کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Alex Rider - Season 3

7.5   - IMDB

در نهایت، الکس که از دپارتمان آزاد می شود، یک ماموریت شخصی را آغاز می کند تا یک بار برای همیشه شبکه جنایی گریزان اسکورپیا را نابود کند. او نمی داند، پیوندهای او با هر دو سازمان عمیق تر از آن چیزی است که فکر می کرد ممکن است.

زیر‌نویس فارسی سریال Beyond Paradise - Season 2

7.4   - IMDB

دی همفری گودمن و نامزدش مارتا به زندگی جدید خود در ساحل دوون می پردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Wars: The Bad Batch - Season 3

7.8   - IMDB

در فصل آخر حماسی، گروه محدودیتهای خود را در مبارزه برای اتحاد مجدد با امگا آزمایش میکند، زیرا او با چالشهای خودش در یک آزمایشگاه علمی دورافتاده امپراتوری روبرو میشود. با شکسته شدن گروه و مواجهه با تهدیدات از هر جهت، آنها باید به دنبال متحدان غیرمنتظره باشند، ماموریت های خطرناکی را آغاز کنند و هر آنچه را که آموخته اند جمع آوری کنند تا خود را از دست امپراتوری رها کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsters at Work - Season 2

7   - IMDB

در فصل 2، سفر تایلور به عنوان جوکستر و دوستی او با وال با آزمون نهایی روبرو می شود. وقتی درهای جدید فرصت به طور غیرمنتظره ای در شرکت انرژی رقیب FearCo باز می شود، همکاران تایلور در Monsters Inc. شروع به زیر سوال بردن وفاداری او می کنند. از آنجایی که شراکت او در طبقه خنده با وال به لبه پرتگاه کشیده می شود، تایلور باید کشف کند که واقعاً به کجا تعلق دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Responder - Season 2

7.4   - IMDB

کریس کارسون سعی میکند مستقیم پیش برود، اما پس از آن DCI Barnes از او درخواست لطفی میکند.