لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 2 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Starfish

5.1   - IMDB

تصویری بی نظیر، صمیمی و صادقانه از دختری که برای از دست دادن بهترین دوستش غمگین است. این اتفاق در روزی رخ میدهد که دنیا همانطور که میدانیم به پایان میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Great Pretender

5.7   - IMDB

زندگی یک کارگردان تئاتر فرانسوی، دوست پسر سابقش و دو بازیگری که آنها را بازی می کنند به طور چشمگیری با هم تلاقی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Guard of Auschwitz

3.7   - IMDB

هانس دانش آموز کلاس A بود، اما اکنون او یک افسر اس اس است که در اردوگاه کار اجباری بدنام آشویتس بیرکناو مستقر است. هانس که توسط افسر مافوق خود متهم به ساختن یک اتاق گاز جدید و کارآمد شده است، به آرامی به ظلم کاری که در حال ساخت است پی می برد. وقتی او با یکی از قربانیان مورد نظر دوست می شود، نمی داند که او رازی دارد که می تواند زندگی او را برای همیشه تغییر دهد. The Guard Of Auschwitz داستانی دلخراش از توانایی روح انسان برای زنده ماندن حتی در وحشتناک ترین موقعیت ها است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Urban Country

4.7   - IMDB

یک دختر جوان و مشکلدار شهری تصمیم میگیرد برای تابستان به مزرعه اسب متعلق به خانوادهاش در شهری کوچک و جنوبی نقل مکان کند تا از مادر در حال مرگش مراقبت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Huckleberry

6.6   - IMDB

هاکلبری با وجود دوست پسر نفرت انگیزش، کلینت، جولین را تعقیب می کند. هاکلبری با مخالفت با کلینت روبرو می شود، اما نه قبل از اینکه جهنم را بر سر او افکنده باشد، در حالی که هنوز در سایه نیات ناشناخته او پنهان است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jellyfish

7.2   - IMDB

زندگی سخت سارا تیلور او را به یک وحشت نوجوان تبدیل کرده است. هنگامی که معلم نمایش او به او کمک می کند تا هوش وحشیانه خود را به سمت کمدی هدایت کند، تعادل ظریف زندگی او در مسیر برخورد با اشتیاق تازه کشف شده اش قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kinky

3   - IMDB

یک پزشک با استعداد، خجالتی و مجرد، کار، مذهب، عشق و BDSM را متعادل می کند

زیر‌نویس فارسی فیلم Sidechic Gang

6   - IMDB

سه دوست زن متوجه میشوند که میتوانند از افشای همسران و دوستپسرهای خیانتکار، پس از اینکه بهطور غیرمنتظرهای از گزارش یک شوهر خیانتکار به همسرشان پول نقد به دست آوردهاند، ثروت زیادی به دست آورند. آنها کار آغازین خود را رها کردند تا "باند سیدچیک" را راه اندازی کنند - آژانسی که صرفاً به مقابله با تهدید جوجه های جانبی اختصاص دارد.