بازیگر فیلم و سریال Will Forte (ویل فورته)

Will Forte - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 17, 1970 in Alameda County, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Nebraska David Grant(2013), MacGruber MacGruber(2010), The Last Man on Earth Phil Tandy Miller(2015-2018)

بیوگرافی فارسی

فورت قبل از اینکه در شنبه شب شنبه (1975) مورد توجه مردم قرار بگیرد ، 32 سال داشت ، اما از سال 1997 در کمدی کار می کرد. ویل فورته در شهرستان آلامامه ، کالیفرنیا متولد شد و فرزند هنرمند پاتریشیا (استوریور) و مالی است. کارگزار Orville Willis Forte III (مطلقه). او یک خواهر بزرگتر ، میشل دارد. یک کودک خلاق و هنری ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Forte was age 32 before he came to the public's attention on Saturday Night Live (1975), but had been working in comedy since 1997. Will Forte was born in Alameda County, California, and is the son of artist Patricia (Stivers) and financial broker Orville Willis Forte III (divorced). He has an older sister, Michelle. A creative and artistic child, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoob!

5.6   - IMDB

اسکوبی و باند با چالش برانگیزترین معمای خود روبرو می شوند: نقشه ای برای رها کردن سگ ارواح سربروس در جهان. همانطور که آنها برای متوقف کردن این سگکالزمان مسابقه می دهند، باند متوجه می شود که اسکوبی سرنوشتی حماسی بزرگتر از تصور هر کسی دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thelma the Unicorn

5.8   - IMDB

تلما آرزو دارد یک تک شاخ پر زرق و برق باشد. سپس در لحظه ای نادر صورتی و پر زرق و برق از سرنوشت، آرزوی تلما محقق می شود. او به سرعت به یک ستاره بین المللی می رسد، اما با هزینه ای غیرمنتظره. پس از مدتی، تلما متوجه می شود که او مانند خود معمولی و بدون درخشش خود شادتر بوده است. بنابراین او شاخ خود را پایین می آورد، برق هایش را پاک می کند و به خانه برمی گردد، جایی که بهترین دوستش با در آغوش گرفتن منتظر اوست.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری