بازیگر فیلم و سریال Vincent Cassel (وینسنت کسل)

Vincent Cassel - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1½" (1.87 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 23, 1966 in Paris, France
  • فیلم های معروف بازیگر : Mesrine Part 2: Public Enemy #1 Jacques Mesrine(2008), Black Swan Thomas Leroy / The Gentleman(2010), La Haine Vinz(1995)

بیوگرافی فارسی

آبی پوشان وینسنت کاسل در پدر پاریس بازیگر پیشرو ، ژان پیر کاسل ، و یک مادر روزنامه نگار ، سابین لیتیک متولد شدند. غالباً به دلیل نقشهایش به عنوان مرد سخت و سختی انتخاب می شود ، انتخاب های الكتریكی و استعداد باعث شده وی از ستارگان سینمای اروپا به شمار بیاید. برای اولین بار در La Haine (1995) ، این بازیگر جوان ، که در واقع از کلاس های بالا آمده بود ، موفق شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Blue-eyed Vincent Cassel was born in Paris to a leading actor father, Jean-Pierre Cassel, and a journalist mother, Sabine Litique. Often labeled as a tough guy because of his roles, eclectic choices and talent have made of him a star of European cinema. First in La Haine (1995), the young actor, actually coming from upper classes, succeeded to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم His Majesty Minor

در این کمدی بینظیر، مردی که توسط یک خوک بزرگ شده میمیرد و با قدرت کلامی تازهای که به آن دست یافته، زنده میشود و قد خود را در میان همنوعانش بالا میبرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Wild Moment

6.2   - IMDB

آنتوان و لوران، دوستان قدیمی، تعطیلات خود را در کورس با دختران مربوطه خود می گذرانند: لونا هفده ساله و ماری هجده ساله. یک شب در ساحل، لونا لورن را اغوا می کند. لونا عاشق است، اما برای لورن این چیزی بیش از یک حواس پرتی لحظه ای نبود. لونا بدون اینکه نام معشوقش را فاش کند، به پدرش اعتماد می کند که به هر طریقی تلاش می کند تا بفهمد معشوقه دخترش کیست. راز تا کی می تواند پنهان بماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Fireheart

6.1   - IMDB

این فیلم دنیای آتش نشانان دهه 1920 نیویورک را بررسی می کند و داستان دختری 16 ساله را روایت می کند که برای نجات شهرش باید قهرمان شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری