بازیگر فیلم و سریال Vernon Wells (ورنون ولز)

Vernon Wells - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 31, 1945 in Rushworth, Victoria, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Commando Bennett(1985), Mad Max 2: The Road Warrior Wez(1981), Weird Science Lord General(1985)

بیوگرافی فارسی

بازیگر سریال استرالیایی ورنون ولز در دسامبر سال 1945 در راشورث ، ویکتوریا روستایی ، به اوا مادو (جکسون) و مایکل ولز متولد شد. او ابتدا در یک معدن کار می کرد ، و سپس به عنوان یک فروشنده. وی توسط مأموران بازیگران مورد توجه قرار گرفت و شروع به نمایش در تبلیغات تلویزیونی استرالیا ، چاپ تبلیغات ، برنامه های تلویزیونی محلی استرالیا مانند "قتل" و "...


بیوگرافی انگلیسی

Strong-featured Australian actor Vernon Wells was born December 1945 in Rushworth, rural Victoria, to Eva Maude (Jackson) and Michael Wells. He initially worked in a quarry, and then as a salesman. He was noticed by casting agents and started to appear in Australian TV commercials, print ads, local Australian TV shows such as "Homicide" and "...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Charlie's Christmas Wish

5.9   - IMDB

آرزوی کریسمس چارلی برآورده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas Collision

3.4   - IMDB

تئودورا، زمانی که یک نویسنده حرفه ای وقت گذرانده است، با چارلی، نویسنده ای که درست قبل از کریسمس برای تجارت به زادگاهش سفر می کند، راه می افتد. وقتی شرایط غیرمنتظره ای به وجود می آید، هر دو غافلگیر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kringle Time

5.2   - IMDB

مدیر یک ایستگاه دسترسی عمومی شهر کوچک، میراث طلسم نمایش کودکان مورد علاقهاش را زیر سوال میبرد وقتی میفهمد که مردی که داخل لباس بود، رازی تاریک و مفتضحانه با خود حمل میکرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tales from the Other Side

4.1   - IMDB

سه بچه به دنبال این بودند که افسانه ای ترین شب هالووین را داشته باشند. ماجراجویی ترفند یا درمان آنها را به خانه اسطوره شهر محلی "مری ترسناک" می آورد. افسانه ها می گویند که او زنی از شر خالص است، اما یک چیز قطعی است - او فقط داستان های شبح آور درست را می داند تا ترس از زندگی خود را به این سه بچه بدهد. به اشتراک گذاری شش داستان منحصر به فرد که کودکان را در مسیری مرموز به سوی غیرمنتظره ها هدایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم No Name and Dynamite Davenport

5.4   - IMDB

خط بین آدم های خوب و آدم های بد از بین می رود زیرا شکارچیان بی رحم No Name و Dynamite Davenport راه خود را در غرب وحشی شلیک می کنند و جوایز جمع آوری می کنند و دشمنان بیشتری نسبت به دوستان پیدا می کنند. با وجود غرفه یاغی جان ویلکس در حال فرار و طلاهای پنهان شده در تپه ها، عدالت باید اجرا شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری