بازیگر فیلم و سریال Val Kilmer (وال کیلمر)

Val Kilmer - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11¾" (1.82 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 31, 1959 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Kiss Kiss Bang Bang Gay Perry(2005), The Doors Jim Morrison(1991), The Saint Simon Templar(1997)

بیوگرافی فارسی

وال کیلمر در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، در گلادیس سوانت (اکستاد) و یوجین دوریس کیلمر ، که توسعه دهنده املاک و مستغلات و توزیع تجهیزات هوافضا بود متولد شد. مادرش که در ایندیانا به دنیا آمد ، از یک خانواده سوئدی بود و پدرش اهل تگزاس بود. وال در دانشکده حرفه‌ای هالیوود تحصیل کرد و در نوجوانی وارد جولیار شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Val Kilmer was born in Los Angeles, California, to Gladys Swanette (Ekstadt) and Eugene Dorris Kilmer, who was a real estate developer and aerospace equipment distributor. His mother, born in Indiana, was from a Swedish family, and his father was from Texas. Val studied at Hollywood's Professional's School and, in his teens, entered Juilliard's ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 1st Born

3.3   - IMDB

تاکر و حمید قرار است برای اولین بار پدربزرگ شوند، اما به شرطی که بتوانند آنقدر دور هم جمع شوند تا نوه اولشان را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Birthday Cake

4.3   - IMDB

در دهمین سالگرد مرگ پدرش، جیووانی با اکراه این وظیفه را می پذیرد که یک کیک را برای جشن به خانه عمویش، یک رئیس اوباش، بیاورد. تنها دو ساعت پس از شب، زندگی گیو برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Top Gun: Maverick

8.6   - IMDB

پیت میچل پس از بیش از سی سال خدمت به عنوان یکی از برترین خلبانان نیروی دریایی، جایی است که به آن تعلق دارد، به عنوان یک خلبان آزمایشی شجاع پاکت را فشار می دهد و از پیشرفت در رتبه ای که می تواند او را زمین گیر کند طفره می رود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری