بازیگر فیلم و سریال Tye Sheridan (تای شریدان)

Tye Sheridan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 11, 1996 in Elkhart, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Mud Ellis(2012), Ready Player One Parzival / Wade(2018), X-Men: Apocalypse Scott Summers / Cyclops(2016)

بیوگرافی فارسی

Tye Sheridan با نام یکی از 10 بازیگر نقش تماشاگر برای تماشا ، به عنوان یکی از استعدادهای جوان هالیوود ظاهر شد. اخیراً ، وی در فیلم علمی تخیلی بسیار مورد انتظار Ready Player One (2018) که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و کارگردانی استیون اسپیلبرگ دیده شد ، با بازی در نقش شخصیت Wade Watts بازی کرد. او همچنین به عنوان جوان سیکلوپ ها ستاره شد / ...


بیوگرافی انگلیسی

Having been named one of Variety's 10 Actors to Watch, Tye Sheridan has emerged as one of Hollywood's most sought after young talents. Most recently, he was seen in the highly anticipated science fiction film Ready Player One (2018) produced and directed by Steven Spielberg, playing the lead character Wade Watts. He also starred as young Cyclops/...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tender Bar

6.7   - IMDB

جی آر پسری بدون پدر است که در درخشش یک بار بزرگ میشود که در آن بارمن، عموی او چارلی، تیزبینترین و رنگارنگترین چهره از مجموعهای از چهرههای عجیب و غریب و خودنمایی پدر است. در حالی که مادر مصمم پسر در تلاش است تا فرصتهایی را برای پسرش فراهم کند که از او محروم شده است - و خانه ویران شده پدر خشمگین و حتی حامی خود را ترک کند - J.R شروع میکند به دنبال رویاهای عاشقانه و حرفهای خود، اگر نه همیشه با ظرافت، با یک پا مداوم. در بار عمو چارلی قرار داده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Voyagers

5.4   - IMDB

خدمه ای از فضانوردان در یک ماموریت چند نسلی به پارانویا و جنون فرو می روند، بدون اینکه بدانند چه چیزی واقعی است یا نه.

زیر‌نویس فارسی فیلم Asphalt City

6.1   - IMDB

امدادگر جوان اولی کراس با پزشک باتجربه روتکوفسکی همکاری می کند که او را وارد واقعیت های خشن خیابان های درون شهر نیویورک می کند. در میان نرخ بالای جرم و جنایت، بی خانمانی، و مصرف گسترده مواد مخدر، اولی می بیند که دیدگاهش درباره زندگی و مرگ در حال تغییر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری