بازیگر فیلم و سریال Tom Hollander (تام هلندر)

Tom Hollander - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 25, 1967 in Bristol, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Pride & Prejudice Mr. Collins(2005), Gosford Park Anthony Meredith(2001), In the Loop Simon Foster(2009)

بیوگرافی فارسی

تام هالندر فرزند دوم والدین تحصیل کرده ، هر دو معلم بود. وی در آکسفورد ، (انگلستان) بزرگ شد. هلندر با معرفی کودکی خود در بازیگری ، فضای شاد مدرسه اژدها را اعتبار می دهد. در آنجا ، با تشویق معلمی با نفوذ به نام اندرو رابرتز ، او در "الیور" نقش عنوان را به دست آورد. مطالعات او در Abingdon ادامه یافت ، همانطور که ...


بیوگرافی انگلیسی

Tom Hollander was born the second child of educated parents, both teachers. He grew up in Oxford, (UK). Hollander credits the happy atmosphere of the Dragon School with his childhood introduction to acting. There, encouraged by an influential teacher named Andrew Roberts, he won the title role in "Oliver". His studies continued at Abingdon, as did ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spider-Man: Far from Home

7.4   - IMDB

پیتر پارکر و دوستانش به یک سفر تابستانی به اروپا می روند. با این حال، آنها به سختی می توانند استراحت کنند - پیتر باید موافقت کند تا به نیک فیوری کمک کند تا راز موجوداتی را که باعث بلایای طبیعی و تخریب در سراسر قاره می شوند، کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Holy Lands

1   - IMDB

هنگامی که هری (جیمز کان) یک یهودی از کار افتاده و متخصص قلب سابق به طور ناگهانی تصمیم می گیرد دوران بازنشستگی خود را به عنوان یک کشاورز خوک در ناصره اسرائیل بگذراند، این حرکت خانواده او و همسایگان جدیدش را به شدت شوکه می کند. در نیویورک، مونیکا همسر سابق هری (روزانا آرکت) در تلاش است تا زندگی فرزندان بزرگسالشان، آنابل و دیوید (جاناتان ریس مایرز) و همچنین زندگی خود را مدیریت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Onward

7.4   - IMDB

در یک دنیای فانتزی حومه شهر اتفاق می افتد، دو برادر جن نوجوان برای کشف اینکه آیا هنوز جادویی وجود دارد یا خیر، تلاشی را آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cherry

6.6   - IMDB

یک پزشک ارتش که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد، پس از اعتیاد به مواد مخدر که او را مقروض می کند، تبدیل به یک سارق زنجیره ای بانک می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chaos Walking

5.7   - IMDB

دنیای دیستوپیایی که در آن زن وجود ندارد و همه موجودات زنده می توانند افکار یکدیگر را در جریانی از تصاویر، کلمات و صداها به نام نویز بشنوند.::ناشناس.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spider-Man: No Way Home

8.3   - IMDB

پیتر پارکر نقاب بردار است و دیگر نمی تواند زندگی عادی خود را از مخاطرات بالای یک ابرقهرمان بودن جدا کند. وقتی او از دکتر استرنج کمک میخواهد، خطرات خطرناکتر میشود و او را مجبور میکند تا بفهمد واقعاً مرد عنکبوتی بودن به چه معناست.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری