بازیگر فیلم و سریال Timothy Spall (تیموتی اسپال)

Timothy Spall - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 27, 1957 in Battersea, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street Beadle(2007), Mr. Turner JMW Turner(2014), The Damned United Peter Taylor(2009)

بیوگرافی فارسی

تیموتی لئونارد اسپال در Battersea ، لندن ، در سیلویا R. (لئونارد) ، آرایشگاه و جوزف ال اسپال ، کارگر پستی به دنیا آمد. وی در لندن بزرگ شد. Spall با تئاتر ملی جوانان یک جایزه را به دست آورد و بعد از آن RADA را به نمایش گذاشت و در آنجا نقشهای اصلی را در "Macbeth" و "Othello" به نمایش گذاشت. در سال 1979 وی به ...


بیوگرافی انگلیسی

Timothy Leonard Spall was born in Battersea, London, to Sylvia R. (Leonard), a hairdresser, and Joseph L. Spall, a postal worker. He was raised in London. Spall auditioned and earned a spot with the National Youth Theatre and later showed great promise at RADA where he portrayed the title roles in "Macbeth" and "Othello." In 1979 he joined the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Goblet Of Fire

7.7   - IMDB

چهارمین سال هری پاتر و دوستان منتظر بزرگترین رویداد است. این جام جهانی کوئیدیچ است، مسابقاتی که هاگوارتز میزبان آن است. به خصوص، در این سال تحصیلی، قهرمان، هری پاتر، عاشق دختری مهربان و زیبا چو چانگ می شود. اما هرگز در هیچ فصلی به نظر نمی رسد همه چیز به حالت عادی بازگردد، به خصوص در دنیای جادو و جادو.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spencer

6.6   - IMDB

در طول تعطیلات کریسمس خود با خانواده سلطنتی در املاک ساندرینگهام در نورفولک، انگلستان، دایانا تصمیم می گیرد ازدواج خود را با شاهزاده چارلز ترک کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری