بازیگر فیلم و سریال Tim Rozon (تیم روزون)

Tim Rozon - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 4, 1976 in Montreal, Quebec, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Wynonna Earp Doc Holliday / Doc John Henry Holliday / Henry / John Henry Doc Holliday(2016-2018), Flashpoint Alexander Carson(2011), Instant Star Tommy Quincy / Himself(2004-2008)

بیوگرافی فارسی

اولین نقش اصلی تیم روزن در بازی در سریال درام نوجوانان Instant Star for TeenNick (ایالات متحده آمریکا) و CTV (CANADA) به مدت چهار فصل ، بازی heartthrob ، Tommy Quincy ، مقابل الكز جانسون و لورا واندوورت بود. در Befriend و Betray برای تلویزیون شاو (CANADA) ، تیم بازی در سریال الکس کاین ، یک نفوذ کننده باند را بازی کرد. سایر نقش های اصلی شامل دو فصل بازی ...


بیوگرافی انگلیسی

Tim Rozon's first major role was playing heartthrob, Tommy Quincy, opposite Alexz Johnson and Laura Vandevoort for four seasons on the teen drama series Instant Star for TeenNick (USA) and CTV (CANADA). In Befriend and Betray for Shaw TV (CANADA), Tim played series lead Alex Caine, a gang infiltrator. Other major roles include two seasons playing ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas Town

6.7   - IMDB

لورن گابریل همه چیز را در بوستون پشت سر می گذارد تا فصل جدیدی در زندگی و حرفه خود را آغاز کند. اما یک انحراف پیشبینینشده به شهر جذاب گراندون فالز باعث میشود که فصلهای جدید غیرمنتظرهای - از قلب و خانواده - کشف کند که به او کمک میکند تا یک بار دیگر، جادوی کریسمس را در آغوش بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری