بازیگر فیلم و سریال Tilda Swinton (تیلدا سوینتون)

Tilda Swinton - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10½" (1.79 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 5, 1960 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : We Need to Talk About Kevin Eva Khatchadourian(2011), Snowpiercer Mason(2013), Suspiria Dr. Klemperer / Madame Blanc / Helena Markos(2018)

بیوگرافی فارسی

هدایای نمادین بازیگر تیلدا سوینتون از دیداری چشمگیر و با استعداد بسیار جذاب ، مورد استقبال مخاطبان بین المللی تر از اواخر قرار گرفته است. وی کاترین ماتیلدا سوینتون در 5 نوامبر 1960 در لندن ، انگلیس متولد شد. مادرش جودیت بالفور ، لیدی سوینتون (نائل کیلن) استرالیایی بود و پدرش سرلشکر سر جان ...


بیوگرافی انگلیسی

The iconoclastic gifts of the visually striking and fiercely talented actress Tilda Swinton have been appreciated by a more international audience of late. She was born Katherine Mathilda Swinton on November 5, 1960, in London, England. Her mother, Judith Balfour, Lady Swinton (née Killen), was Australian, and her father, Major-General Sir John ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Chronicles of Narnia The Lion the Witch and the Wardrobe

6.9   - IMDB

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe یک فیلم فانتزی بریتانیایی-آمریکایی محصول 2005 است. داستان چهار کودک است که از طریق کمد لباسی به سرزمین نارنیا سفر می کنند و از سرنوشت خود مطلع می شوند تا با راهنمایی یک شیر عرفانی آن را آزاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Souvenir: Part II

7.3   - IMDB

جولی پس از رابطه پر فراز و نشیب خود با یک مرد مسن کاریزماتیک و فریبکار، شروع به گره گشایی از عشق شدید خود به او در ساخت فیلم فارغ التحصیلی خود می کند و واقعیت ها را از داستان های استادانه ساخته شده اش جدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Memoria

6.6   - IMDB

یک کشاورز ارکیده اسکاتلندی که به ملاقات خواهر بیمار خود در بوگوتا، کلمبیا می رود، با یک نوازنده جوان و یک باستان شناس فرانسوی که مسئول نظارت بر پروژه ساخت و ساز یک قرن تونل در رشته کوه آند است، دوست می شود. هر شب، او با ضربات چتری بلند که مانع از خوابیدن او می شود، اذیت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The French Dispatch

7.2   - IMDB

کارکنان یک نشریه اروپایی تصمیم می گیرند نسخه یادبودی را منتشر کنند که در آن سه داستان برتر دهه گذشته را برجسته می کند: یک هنرمند محکوم به حبس ابد، شورش دانشجویان و یک آدم ربایی که توسط یک آشپز حل شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Problemista

6.8   - IMDB

الخاندرو یک طراح اسباب بازی مشتاق اهل السالوادور است که در تلاش است تا ایده های غیرمعمول خود را در شهر نیویورک زنده کند. با تمام شدن زمان ویزای کاری او، شغلی که به یک طرد شده از دنیای هنر بی نظم کمک می کند، تنها امید او برای ماندن در کشور و تحقق رویای خود می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری